ورزش ایران دراوج کسب سهمیه المپیک متوقف شد، بوکس احتیاج به ثبات دارد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا صالحی امیری صبح امروز یکشنبه در بازدید از فدراسیون بوکس در جمع خبرنگاران گفت: ما سال جاری بعد از کرونا تصمیم گرفتیم به همراه اعضای هیات اجرایی از نزدیک در فدراسیون ها حاضر شویم و با مسائل و مسائل آنها آشنا شویم. کرونا شوکی به ورزش ما که در اوج کسب سهمیه المپیک بود وارد کرد و توقف جدی ایجاد شد و شرایط جدیدی به مجموعه ورزش قهرمانی تحمیل کرد. این فضا احتیاج به مدیریت دارد، هم مدیریت شرایط بحران و هم عبور برای آمادگی های جدید از جمله آمادگی های بدنی.

ورزش ایران دراوج کسب سهمیه المپیک متوقف شد، بوکس احتیاج به ثبات دارد

صالحی امیری ادامه داد: پیش بینی می کنیم سهمیه ما بین 60 تا 70 سهمیه باشد که تا الان حدود 75 درصد آن را کسب کردیم. یکی از رشته های امیدوار نماینده برای آینده المپیک بوکس است. بوکس با کوشش و جدیت ثوری و همکاران و مجموعه قهرمانان و پیشکسوتان با کسب دو سهمیه المپیک نشان داد ظرفیت خوبی دارد. البته رقبای جدی هم در منطقه و هم در دنیا دارد. بوکس با چند مشکل جدی روبرو است و اولین مسئله مدیریتی بود که شرایط پر تنشی داشت که به ثبات رسید و ثوری پیروز شد مجموعه را مدیریت کند.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: نکته بعدی استقرار ثابت بوکس در یک مجموعه است. بوکس سالن و فضای اداری ساختمانی در مجموعه آزادی دارد که نیمه تکمیل است و باید یاری کنیم تا صاحب یک مجموعه مستقل گردد اما تا آن موقع تعهد داریم که یاری کنیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ورزشکاران در سالن شماره 9 تمرین می نمایند. هماهنگی هایی با دانشگاه علوم و تحقیقات انجام دادیم که مجموعه ورزشی خوبی در ارتفاعات بالای 1800 متر دارند که از آن استفاده گردد. حمایت های اقتصادی و منابع بودجه ای و نیاز به مربی و سرمربی نکته بعدی است که باید به آن توجه گردد.

وی اعلام کرد: اولین بار لیگ را فعال کردند که ان شاالله قول دادند مسابقات خوبی برگزار گردد و به کشف استعدادها بیانجامد.

صالحی امیری تاکید نمود: بوکس درفضای فعلی بیش از هر چیز به آرامش و ثبات نیاز دارد. باید همه از جمله رسانه ها از حاشیه پرهیز نمایند و همه انرژی برای المپیک توکیو باشد. دو سهمیه کسب شده و احتمال افزایش آن هم وجود دارد.

وی ادامه داد: حضور ما در این مجموعه اعلام حمایت از مجموعه بوکس است و باید به عنوان وظیفه این حمایت را داشته باشیم. در آموزشگاه ملی المپیک در حال بازسازی هستیم و همه موارد در حال نوسازی و تغییر و تحول است. در حال حاضر ضروری است تا فدراسیون های رزمی در سالن شماره 9 تمرین نمایند. ضروری است تا فضای جدیدی داشته باشیم تا تمرینات در آن صورت گیرد. اینکه ما بگوییم این فضا در اختیار یک فدراسیون قرار گیرد خارج از منطق است. کل فضای مجموعه در اختیار کمیته ملی المپیک و همه فدراسیون هاست.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 459

به "ورزش ایران دراوج کسب سهمیه المپیک متوقف شد، بوکس احتیاج به ثبات دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزش ایران دراوج کسب سهمیه المپیک متوقف شد، بوکس احتیاج به ثبات دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید