وحشت به جان دولت انگلیس افتاد، وزیر بهداشت کرونایی شد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، ایرنا نوشت: ابتلای معاون وزیر بهداشت انگلیس به کرونا باعث ایجاد وحشت در میان اعضای دولت و نمایندگان مجلس این کشور شده که در روزهای گذشته با او در تماس بوده اند.

وحشت به جان دولت انگلیس افتاد، وزیر بهداشت کرونایی شد

دفتر نخست وزیری انگلیس امروز (چهارشنبه 21 اسفند) خاطرنشان کرد که بوریس جانسون به رغم ملاقاتی که هفته گذشته با ندین دوریس داشت، علائم کرونا از خود بروز نداده و در نتیجه آزمایش نخواهد داد.

وی اضافه کرد که نخست وزیر دستورالعمل های بهداشتی را در رابطه با کرونا رعایت نموده و دست های خود را به مدت 20 ثانیه می شوید

معاون وزیر بهداشت انگلیس دیشب (سه شنبه) با صدور بیانیه ای خاطرنشان کرد که به ویروس کرونا مبتلا شده و خود را قرنطینه نموده است.

ندین دوریس در این بیانیه خاطرنشان کرد؛ نتیجه آزمایش تشخیص ابتلا به کرونای وی مثبت شده و به محض کسب خبر در این ارتباط تمام اقدامات احتیاطی را انجام داده و خود را در خانه قرنطینه نموده است.

گزارش ها حاکی است دوریس پنجشنبه گذشته در نشست با حضور نخست وزیر و سایر اعضای دولت شرکت نموده بود و روز بعد به این بیماری مبتلا شد.

همچنین پاول برند خبرنگار آی. تی. وی (ITV) در توئیتی نوشت: معاون وزیر بهداشت در هفته گذشته 2 بار در رأی گیری مجلس شرکت نموده و به این ترتیب محتمل است نمایندگان مجلس را به این ویروس مبتلا نموده باشد.

دوریس اولین نماینده مجلس انگلیس است که به کرونا مبتلا شده اما ترس از انتقال این ویروس سایر نمایندگان مجلس را نگران نموده است.

ریچل ماسک که در جلسه هسته گذشته با نخست وزیر و دوریس حضور داشت، خاطرنشان کرد که برای احتیاط خود را قرنطینه نموده است. او گفت که موضوعات کاری را از راه دور دنبال می نماید.

این نماینده مجلس با اشاره به افزایش آمار ابتلا به کرونا احتمال داد که در هفته های آینده دورکاری به یک روال عادی تبدیل خواهد شد.

وی همچنین پیشنهاد کرد که بوریس جانسون هم باید طبق دستورالعمل های بهداشتی خود را قرنطینه و آزمایش کرونا دهد.

ماسک اضافه کرد: او هیچ ویژگی خاصی ندارد. مانند همه ما یک فرد عادی که ممکن است به کرونا مبتلا شده و آن را منتقل کند.

با توجه به نگرانی نمایندگان مجلس از شیوع کرونا در این نهاد قانون گذار، بعضی گزارش ها از احتمال تعلیق شدن جلسات مجلس حکایت دارد.

آمار ابتلا به کرونا طی 10 روز گذشته در انگلیس سرعت بی سابقه ای گرفته و مشاوران پزشکی دولت پیش بینی می نمایند که تعداد بیماران در روزها و هفته های آینده به طرز قابل توجهی افزایش خواهد یافت. با این حال بوریس جانسون معتقد است که هنوز زمان تشدید سیاست های سختگیرانه برای مقابله با کرونا فرا نرسیده است.

او معتقد است که اعمال محدودیت های زودتر از زمان مناسب آن، مردم را در درازمدت خسته خواهد نمود.

اعضای دولت انگلیس امروز برای سومین بار در 10 روز گذشته برای آنالیز راهکارهای مقابله با کرونا تشکیل جلسه خواهند داد.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 227

به "وحشت به جان دولت انگلیس افتاد، وزیر بهداشت کرونایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحشت به جان دولت انگلیس افتاد، وزیر بهداشت کرونایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید