هیئت رئیسه سازمان لیگ در خصوص مسابقات تصمیم می گیرد، اسکوچیچ با تیم ملی ادامه می دهد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: هیئت رئیسه سازمان لیگ باید در خصوص رقابت های لیگ تصمیم بگیرد و اظهارات شخصی افراد درست نیست.

هیئت رئیسه سازمان لیگ در خصوص مسابقات تصمیم می گیرد، اسکوچیچ با تیم ملی ادامه می دهد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال در برنامه ورزش و مردم درباره مسائل فدراسیون فوتبال و اصلاح اساسنامه و برگزاری مجمع گفت: آخرین فرصت ارائه جدول زمان به فیفا امروز بود که البته ما 18 فروردین این جدول را در هیئت رئیسه تصویب و برای فیفا ارسال کردیم.

وی گفت: بیست موضوع در این جدول معین شده است؛ بخشی از آن مربوط اعضای مجمع است که با فدراسیون مشارکت داشتند. قرار است اساسنامه استاندارد فیفا توسط کمیته حقوقی و تنظیم مقررات تنظیم شود و برای اعضای هیئت رئیسه ارسال کنیم؛ بعضی مفاد که احتیاج به تغییر یا تقویت داشته باشد از همه جنبه ها آنالیز خواهد شد بعد از آن دستورالعمل انتخاباتی به تصویب می رسد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال اعلام نمود: بعد از تصویب اساسنامه شرایط برگزاری مجمع را فراهم خواهیم کرد. قاعدتاً در این جدول زمان بندی، فیفا هم نظراتی خواهد داشت که برای ما ارسال می نماید. اما در این فاصله زمانی ما کار را به تعویق نمی اندازیم. چراغ راه فدراسیون فوتبال اصلاح اساسنامه است که حتماً باید با مسائل داخلی و مرجع بالادستی فیفا تطابق داشته باشد.

نبی تأکید کرد:کار سخت است اما ما از پیشنهاد ها استفاده می کنیم. در راستای اصلاح اساسنامه آنچه که در شان فوتبال ایران است انجام خواهیم داد.یکی از موضوعات مطرح شده عدم شفاف سازی در فدراسیون است که به اعتقاد من باید انجام شود. اما این زمانبدی باید ابتدا موردتوافق فیفا قرار بگیرد تا ما آن را رسانه ای کنیم.

دبیر کل فدراسیون فوتبال راجب تصمیم سازمان لیگ درباره برگزاری رقابت های لیگ گفت: سازمان لیگ جلسات متعددی با ستاد مبارزه با کرونا داشته است و باید از آن ها کسب تکلیف کنیم؛ ضمن اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا هم باید نظر خود را اعلام کند. از طرفی باشگاه ها مدتی تمرین نداشتند. بنابراین باید ابتدا یک برنامه ای در خصوص زمان تمرین باشگاه ها و شرایط داخلی کشور و همچنین نظرات کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر بگیریم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال راجب تصمیم سازمان لیگ درباره برگزاری رقابت های لیگ گفت: سازمان لیگ جلسات متعددی با ستاد مبارزه با کرونا داشته است و باید از آنها کسب تکلیف کنیم؛ ضمن اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا هم باید نظر خود را اعلام کند. از طرفی باشگاه ها مدتی تمرین نداشتند. بنابراین باید ابتدا یک برنامه ای در خصوص زمان تمرین باشگاه ها و شرایط داخلی کشور و همچنین نظرات کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر بگیریم.

نبی در خصوص معرفی چهار تیم برتر و ادامه رقابت های لیگ برتر گفت: مصاحبه فردی که در خصوص ادامه رقابت های لیگ برتر شده بود را دیدم؛ آن فرد مسئولیتی در سازمان لیگ ندارد و تنها نقطه نظر خود را اعلام نموده است. هیئت رئیسه سازمان لیگ هنوز نقطه نظرات خود را جمع بندی ننموده است و معرفی چهار تیم برتر لیگ صحت ندارد. سازمان لیگ متولی است و باید هیئت رئیسه تصمیم بگیرد که ان هم باید طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا و مرجع بالادستی ما کنفدراسیون فوتبال در خصوص ادامه لیگ تصمیم گیری شود.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در خصوص تمرینات پنهانی بعضی تیم ها اظهار کرد: من به سهیل مهدی گفتم تا آنالیز میدانی در این خصوص داشته باشد. اگر این رخ داده و بعضی تیم ها به صورت پنهانی تمرین می نمایند باید رسیدگی شود. چراکه حتی تمرین تیم ها در چارچوب نقطه نظرات ستاد کرونا که به همه ابلاغ شده ممنوع است. آنالیز ها صورت می گیرد و اگر صحت داشته باشد آنالیز می شود.

وی در خصوص مذاکره فدراسیون با کالدرون و تغییر اسکوچیچ گفت: چنین چیزی صحت ندارد. اسکوچیچ به شهرش زاگرب رفته است و به دلیل شیوع کرونا هنوز نتوانسته است به ایران برشود. او با مرخصی رفته و به محض اینکه شرایط عادی شود به ایران برمی شود و تمرینات را آغاز می نماید. ما وقت زیادی ندارد اواسط مهرماه تا آبان تیم ملی بازی دارد و او باید به ایران برشود و تمرینات را آغاز کند.

نبی در خصوص سرانجام قرارداد اسکوچیچ تا تیرماه 99 اظهار کرد: من هنوز قرارداد او را رؤیت نکردم. آن چیزی که مصوبه فدراسیون بوده ادامه همکاری با اسکوچیچ بوده و ما تغییری در بخش سرمربی نخواهیم داشت و با او ادامه خواهیم داد.

انتهای پیغام/4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 12 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 306

به "هیئت رئیسه سازمان لیگ در خصوص مسابقات تصمیم می گیرد، اسکوچیچ با تیم ملی ادامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت رئیسه سازمان لیگ در خصوص مسابقات تصمیم می گیرد، اسکوچیچ با تیم ملی ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید