مقامات بهداشتی آمریکا: ماسک، خطر انتقال کروناویروس را 70 درصد کاهش می دهد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، در دستورالعمل جدید مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا تاکید شده است که ماسک خطر انتقال کروناویروس را تا 70 درصد کاهش می دهد.

مقامات بهداشتی آمریکا: ماسک، خطر انتقال کروناویروس را 70 درصد کاهش می دهد

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش ایسنا، در این دستورالعمل به چندین مطالعه اشاره شده که نشان می دهد ماسک خطر انتقال یا آلوده شده به ویروس را بیش از 70 درصد کاهش می دهد و زمانیکه از افراد درخواست می شود تا با ماسک در اماکن عمومی حاضر شوند موارد ابتلا و مرگ ناشی از بیماری به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند.

در دستورالعمل جدید مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا تاکید شده است که استفاده از ماسک می تواند نه تنها از اطرافیان، بلکه از خود فرد نیز در برابر کروناویروس محافظت کند و این درحالیست که طبق دستورالعمل پیشین این مرکز، فایده اصلی استفاده از ماسک کمک به جلوگیری از انتشار ویروس از فرد آلوده به دیگران است.

در دستورالعمل جدید این مرکز آمده است: ماسک های پارچه ای به عنوان کنترل منبع عمل می نمایند تا از انتشار ذرات آلوده به ویروس از فرد استفاده نماینده جلوگیری نمایند و با جلوگیری از ورود ترشحات تنفسی آلوده از دیگران همچون فیلتری برای محافظت از شخص عمل نمایند.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، بنابر اعلام مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها در آمریکا، اتخاذ سیاست های کلی استفاده از ماسک در کنار روش های تداخلی دیگر از جمله رعایت فاصله فیزیکی، شستشوی مرتب دست ها و تهویه مناسب هوا می تواند از اعمال محدودیت و قرنطینه جلوگیری کند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 694

به "مقامات بهداشتی آمریکا: ماسک، خطر انتقال کروناویروس را 70 درصد کاهش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقامات بهداشتی آمریکا: ماسک، خطر انتقال کروناویروس را 70 درصد کاهش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید