مغانلو: در بهترین شرایطم مصدوم شدم، باشگاه و کادر فنی برخوردی حرفه ای با من داشتند

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، شهریار مغانلو مهاجم ایرانی تیم فوتبال سانتاکلارای پرتغال گفت: در بهترین شرایطم مصدوم شدم، ولی تلاش می کنم تا دوباره به روزهای قبل از مصدومیتم برگردم.

مغانلو: در بهترین شرایطم مصدوم شدم، باشگاه و کادر فنی برخوردی حرفه ای با من داشتند

شهریار مغانلو در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره مصدومیتی که در تمرینات سانتاکلارا دچارش شد، گفت: متأسفانه در یکی از جلسات تمرینی زمین خوردم و چهار انگشت دستم برگشت. این اتفاق باعث شد تا دو انگشت دستم شکسته شود و در نهایت کارم به جراحی کشید. باید از باشگاه و همچنین کادر فنی سانتاکلارا تشکر کنم که بعد از این مصدومیت رفتاری حرفه ای با من داشتند و امیدوارم خیلی زود به شرایط بازی برسم.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال سانتاکلارای پرتغال درباره اینکه چه زمانی قرار است به میادین برشود، شرح داد: در این زمینه باید کادر پزشکی باشگاه نظر بدهد و من دوست ندارم اتفاقی رخ دهد که وضعیتم بدتر شود. بعد از باز کردن بخیه دستم، باید ببینم کادر پزشکی چه نظری درباره وضعیتم خواهد داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا قبل از مصدومیت شرایط بازی در سانتاکلارا را پیدا نکرد هم گفت: من پنج هفته دیرتر به تمرینات تیم اضافه شدم و از طرفی کادر فنی هم نمی خواست من از لحاظ فنی ضرر کنم به همین دلیل باید زمان می گذشت تا خودم را با شرایط تیم هماهنگ کنم و با جو تیم به خوبی آشنا شوم. من در بهترین شرایط قرار داشتم، ولی متأسفانه در بدترین زمان مصدوم شدم.

مغانلو در پایان خاطر نشان کرد : به هر حال این اتفاقی بود که رخ داد، ولی تلاش می کنم تا بعد از شروع مجدد تمریناتم به روزهای قبل از مصدومیتم برگردم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 724

به "مغانلو: در بهترین شرایطم مصدوم شدم، باشگاه و کادر فنی برخوردی حرفه ای با من داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مغانلو: در بهترین شرایطم مصدوم شدم، باشگاه و کادر فنی برخوردی حرفه ای با من داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید