محمدیان: چرا کمیته موج سواری را از بازی های آسیایی حذف کرد؟، کریکت برای بانوان مرده است!

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، نایب رئیس بانوان فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: نمی دانم به چه دلیل کمیته ملی المپیک موج سواری را در بازی های آسیایی ثبت نام نکرده درحالیکه طلای آسیا را داریم.

محمدیان: چرا کمیته موج سواری را از بازی های آسیایی حذف کرد؟، کریکت برای بانوان مرده است!

از سفر با قیمت تور پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

لیلا سادات محمدیان با گلایه از حذف رشته موج سواری از بازی های آسیایی به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: موج سواری ایران باید در لیست بازی های آسیایی قرار داده می شدند که نمی دانم به چه دلیل کمیته ملی المپیک هنوز ثبت نام این تیم را انجام نداده است، لذا پیگیر این مسئله شدم و با فرهادی زاد معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان این موضوع را در میان گذاشتم.

وی اضافه کرد: من اصرار دارم که دو قهرمان خوب موج سواری کشورمان بتوانند در این مسابقات شرکت نمایند چون یکی از آنها طلای آسیا را دارد و حیف است این بازی ها را از دست بدهد به همین دلیل پیگیر علت حذف موج سواری از لیست رشته های اعزامی به بازی های آسیایی هستم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون انجمن های ورزشی درخصوص شرایط رشته های المپیکی این فدراسیون گفت: کریکت، راگبی، سافت بال و بیس بال رشته های المپیکی ما هستند که خوشبختانه در رشته سافت بال و راگبی برنامه ریزی خوبی انجام می گردد که در آینده نزدیک سهمیه المپیک به دست آورد، اما بزرگترین مشکل این رشته ها وسایل و تجهیزاتی است که وارد ایران نمی گردد و گمرک ایراد می گیرد. شرایط ارز مشکلاتی را برایشان ایجاد نموده است، این رشته ها المپیکی هستند و باید استعدادیابی شوند که امکانات نیست تا در این رشته کار نمایند. زمانی ایران در کریکت صاحب صندلی خوبی بود که متاسفانه از دست داد و افغانستان صندلی خوبی را کسب کرد.

وی با بیان این مطلب که کریکت بانوان در ایران مرده است، اعلام کرد: این رشته قابلیت کار شدن، رشد و کسب صندلی و عناوین آسیایی و جهانی را دارد، اما مدت هاست که بخصوص کریکت برای بانوان مرده است حتی از عنوانی که داشتند به قهقرا رفتند و امیدوارم مسئول انجمن شان در این زمینه کار کند.

محمدیان در خاتمه از مذاکره برای دریافت مربی خارجی در رشته سپک تاکرا اطلاع داد و اضافه کرد: برای رشته سپک تاکرا جلسه ای با طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک داشتم تا بتوانیم از مربی تایلندی استفاده کنیم. استعدادیابی خوبی اجرا شده و انجمن خوب کار می نماید و امید است در آینده بتواند در آسیا بدرخشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 616

به "محمدیان: چرا کمیته موج سواری را از بازی های آسیایی حذف کرد؟، کریکت برای بانوان مرده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدیان: چرا کمیته موج سواری را از بازی های آسیایی حذف کرد؟، کریکت برای بانوان مرده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید