مأموریت معاونت های پژوهشی دانشگاه کاشان به فناوری و کارآفرینی تغییر می کند

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، معاون نوآوری و توسعه اقتصادی دانشگاه کاشان گفت: با هدف جذب فعالیت های نوآورانه دانشجویان، ماموریت معاونت های پژوهشی دانشکده ها به پژوهش، فناوری و کارآفرینی تغییر می کند.

مأموریت معاونت های پژوهشی دانشگاه کاشان به فناوری و کارآفرینی تغییر می کند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، سعید گلابی، معاون نوآوری و توسعه اقتصادی دانشگاه کاشان در نشستی به مناسبت روز کارآفرینی، یکی از حلقه های ضروری و تأثیرگذار در زیست بوم نوآوری دانشگاه را کارآفرینی دانست و اظهار کرد: برای ارتقای فرهنگ کارآفرینی، حمایت و عزم جدی اساتید و معاونت های پژوهشی دانشکده ها لازم است.

گلابی به تبدیل معاونت های پژوهشی دانشکده ها به معاونت پژوهش و فناوری و کارآفرینی اشاره کرد و گفت: هدف از این اقدام این است که با آماده سازی بستر لازم برای فعالیت نوآورانه بتوانیم دانشجویانی که ایده جدید دارند جذب شوند.

معاون نوآوری و توسعه اقتصادی دانشگاه کاشان برگزاری دوره های مهارتی تخصصی را مورد تأکید قرارداد و اضافه کرد: در این زمان استفاده از دوره های آموزش مجازی کارآفرینی برای دانشجویان لازم است.

وی ایجاد یک نوآوری در هر دانشکده را از برنامه های این معاونت مطرح نمود و گفت: سعی بر این است که دانشجویان تحت نظارت این معاونت فعالیت های نوآورانه خود را انجام دهند تا بتوان ایده هایی که خلق می کنند به ثروت تبدیل کرد.

گلابی فراهم کردن اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه را یکی از اولویت های مهم این طرح ذکر کرد و اظهار امیدواری کرد تا با فراهم کردن زیرساخت ها و حمایت های لازم بتوان نوآوری و کارآفرینی را در دانشگاه ارتقا بخشید.

معاون نوآوری و توسعه اقتصادی دانشگاه کاشان یکی از سیاست های برنامه راهبردی دانشگاه را افزایش و ترویج کارآفرینی مطرح نمود و گفت: در این راستا لازم است تا برای اعضای هیات علمی دانشگاه تیز دوره های کارآفرینی ایجاد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 537

به "مأموریت معاونت های پژوهشی دانشگاه کاشان به فناوری و کارآفرینی تغییر می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مأموریت معاونت های پژوهشی دانشگاه کاشان به فناوری و کارآفرینی تغییر می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید