(عکس) وقتی بسته مکالمه به یاری داوران سوپرجام آمد!

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، ملاقات سوپرجام فصل گذشته فوتبال ایران بین تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتور تبریز در حالی در استادیوم آزادی برگزار گردید که داوران به شیوه جالبی با یکدیگر ارتباط برقرار می کردند.

(عکس) وقتی بسته مکالمه به یاری داوران سوپرجام آمد!

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ شکلاتی بیشتر بدانید.

بعضی از داوران در فصل جاری با توجه به خراب بودن سیستم های رادیویی، با هدست های خاموش و نمایشی در زمین حاضر می شدند و عملاً ارتباطی با یکدیگر نداشتند. داوران ملاقات پرسپولیس و تراکتور این بار وقتی متوجه شدند که خبری از سیستم های رادیویی نیست، تصمیم دیگری گرفتند. آنها تصمیم گرفتند که به وسیله تلفن همراه، ایرپاد و هندزفری در جریان بازی با یکدیگر در ارتباط باشند تا در قضاوت شان مسئله ای پیش نیاید.

علی صفایی، داور وسط از ایرپاد استفاده کرد و یاری داوران از هندزفری. داوران این ملاقات گوشی های خود را به روش های مختلف پنهان و محکم نموده بودند تا در جریان بازی روی زمین نیفتد. داوران در 90 دقیقه بازی از یک بسته مکالمه استفاده کردند تا هزینه کمتری برای شان داشته باشد.

داوران ملاقات پرسپولیس و تراکتور برای اینکه اشتباهاتشان را در این ملاقات حساس به حداقل برسانند چنین کاری را انجام دادند. در اینجا مشکل اصلی متوجه فدراسیون فوتبال است که چرا فکری برای تهیه سیستم رادیویی نمی کند؟ در فوتبال روز جهان، استفاده از سیستم ویدئویی VAR جا افتاده، اما در ایران داوران از کمترین امکانات مثل داشتن سیستم رادیویی برخوردار نیستند. انتظار این است که فدراسیون حداقل ها را برای داوران فراهم کند تا آنها بدون دغدغه به قضاوت بپردازند.

به گزارش تسنیم ملاقات سوپرجام بین دو تیم پرسپولیس و تراکتور روز گذشته (یکشنبه) برگزار گردید و شاگردان گل محمدی با فزونی یک بر صفر عنوان قهرمانی را به دست آوردند.

منبع: فرارو
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1086

به "(عکس) وقتی بسته مکالمه به یاری داوران سوپرجام آمد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) وقتی بسته مکالمه به یاری داوران سوپرجام آمد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید