عضو کمیسیون مالی: طرح اصلاح قانون انتخابات به ضرر دستگاه های امنیتی است

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، عضو کمیسیون مالی مجلس طرح اصلاح قانون انتخابات را به ضرر دستگاه های امنیتی دانست و گفت: شکسته شدن هیبت دستگاه های نظارتی و تضعیف عملکرد دستگاه های امنیتی و نظارتی از دیگر ایرادات وارده به این طرح است.

عضو کمیسیون مالی: طرح اصلاح قانون انتخابات به ضرر دستگاه های امنیتی است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، رحیم زارع در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 3 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با طرح دو فوریتی اصلاح بعضی قوانین درباره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، مجلس شورای اسلامی و شورا های کشور، گفت: امروز هیبت دستگاه های نظارتی در صورت تصویب این مصوبه شکسته می گردد مثلا اگر می خواهد مقابله با فساد باشد در این راستا دچار مشکل خواهد شد چرا که به یقین اولین مانع آن ترس کارشناس مربوطه است و اول از همه به خودش فکر می نماید. در واقع ترسی پیرامون آنالیز گزارش رسیده به دستگاه نظارتی و امنیتی وجود دارد.

نماینده مردم آباده و بوانات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تضعیف عملکرد دستگاه های امنیتی و نظارتی را دومین ایراد وارده به طرح مذکور دانست و اضافه کرد: در بسیاری مواقع به گزارش رسیده به دست دستگاه ها خط و خطوط داده می گردد همچنین اگر می خواهیم در حوزه مبارزه با فساد پیروز شویم و کشور از این حرف و حدیث ها نجات پیدا کند باید روش دیگری را در پیش گرفت چرا که اگر علیه دستگاه ها و گزارش دهنده ها شکایت گردد پرونده های بسیاری در آینده نزدیک در قوه قضائیه شکل خواهد گرفت.

وی با اعتقاد به اینکه این مصوبه در مجموع به ضرر دستگاه های امنیتی و دستگاه های مبارزه با فساد است، اظهار کرد: در آینده بسیاری از کاندیدا ها که خط و نام و نشانی از خود نمی گذارند از طرق دیگر ممکن است دست به یک سری کار ها بزنند که این مسئله برای دستگاه نظارتی ضرر دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 340

به "عضو کمیسیون مالی: طرح اصلاح قانون انتخابات به ضرر دستگاه های امنیتی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو کمیسیون مالی: طرح اصلاح قانون انتخابات به ضرر دستگاه های امنیتی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید