عرضه اولیه غکورش چهارشنبه می آید

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، تعداد 240 میلیون سهم شرکت صنعت غذایی کوروش (غکورش)، معادل 8 درصد سهام این شرکت، چهارشنبه این هفته (5 خرداد) به عنوان سومین عرضه اولیه سال جاری بازار سرمایه با نماد معاملاتی غکورش در بورس تهران عرضه می گردد.

عرضه اولیه غکورش چهارشنبه می آید

به گزارش تابناک، این میزان سهام در محدوده قیمتی 2850 تا 2995 تومان برای هر سهم و با سهمیه 500 سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد.

همچنین مدیر این عرضه شرکت کارگزاری فارابی، مدیر عرضه شرکت گسترش صنایع بسته بندی کوروش و متعهد خرید شرکت گروه سرمایه گذاری کوروش به میزان 50 درصد از کل سهام قابل عرضه می باشند.

لازم به ذکر است تعداد 240 میلیون سهم شرکت صنعت غذایی کوروش در حالی چهار شنبه این هفته به عنوان پانصد و چهل و ششمین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر گروه فراوری روغن های حیوانی و نباتی و طبقه فراوری روغن ها چربی های گیاهی و حیوانی در فهرست نرخ های بازار دوم و در نماد غکورش به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد که از این تعداد، 168 میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد 72 میلیون سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می گیرد.

این گزارش می افزاید: بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت ها به صندوق های سرمایه گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می پذیرد.

حداکثر سهم برای هر نفر 500 سهم و در دامنه قیمتی از 28500 ریال تا 29950 ریال خواهد بود؛ بنابراین حداکثر میزان نقدینگی یک میلیون و 497 هزار و 500 تومان می باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1400 بروزرسانی: 12 تیر 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1072

به "عرضه اولیه غکورش چهارشنبه می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه اولیه غکورش چهارشنبه می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید