عامل جدایی سرمربی بیرانوند از تیم فوتبال آنتورپ معین شد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، یک سایت بلژیکی اعلام نمود دلیل جدایی ایوان لکو سرمربی تیم فوتبال آنتورپ و پیوستن به تیم شانگ های چین دستمزد هنگفتی است که به این مربی می رسد.

عامل جدایی سرمربی بیرانوند از تیم فوتبال آنتورپ معین شد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، ایوان لکو سرمربی سابق تیم فوتبال آنتورپ با باشگاه شانگهای SIPG به توافق رسیده است و به زودی راهنمایی این تیم چینی را بر عهده می گیرد.

روزنامه Het Laatste Nieuws اطلاع داد لکو هشت برابر دستمزدی که در آنتورپ می گرفت، در تیم شانگهای می گیرد. طبق اعلام این روزنامه، قرارداد لکو با شانگهای 5 میلیون یورو خالص برای دو سال است. لکو به همین دلیل نتوانست این پیشنهاد را رد کند.

شانگهای SIPG قصد داشت یکبار کریستیانو رونالدو پرتغالی را با مبلغ 300 میلیون یورو از رئال مادرید به خدمت بگیرد و این بازیکن می توانست به تنهایی سالانه بیش از 100 میلیون یورو درآمد داشته باشد.

مسئله جدایی لکو از آنتورپ با توجه به چالشی که وی با علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی این تیم داشته، قابل توجه است. بیرانوند بعد از ماه ها نیمکت نشینی در آنتورپ، انتها در بازی با تاتنهام انگلیس و کلاب بروژ بلژیک درون دروازه تیمش نهاده شد. اما در انتها بازی با کلاب بروژ، ایوان لکو در اظهاراتی عجیب بیان کرد از اینکه بیرانوند را درون دروازه گذاشته، پشیمان است!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 801

به "عامل جدایی سرمربی بیرانوند از تیم فوتبال آنتورپ معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عامل جدایی سرمربی بیرانوند از تیم فوتبال آنتورپ معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید