شرایط کنسلی هتل ها پس از شیوع کرونا

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، شرایط کنسلی هتل های خارجی پس از شیوع کرونا

به دنبال شیوع ویروس کرونا که منجر به بسته شدن مرزهای بسیاری از کشورها به روی مسافران ایرانی شد، بسیاری از مسافران علاوه بر مشکل لغو پروازها با مشکل کنسلی در هتل هایی که پیشتر رزرو نموده اند، روبرو شده اند. در این شرایط سوالی که برای بسیاری از مسافران پیش می آید این است که چطور می توانند هتل هایی که شرایط استرداد و کنسلی برای آن ها در نظر گرفته نشده است را کنسل نمایند و به طور کلی شرایط کنسلی هتل ها پس از شیوع کرونا چگونه است؟

شرایط کنسلی هتل ها پس از شیوع کرونا

پاسخ خبرنگاران به شما عزیزان:

در مورد استرداد آنلاین هتل:

برای هتل هایی که امکان استرداد آنلاین وجود دارد کافی است که به صفحه کاربری خود در سایت خبرنگاران مراجعه کنید و برای کنسلی رزرو هتل دکمه قرمز رنگ کنسل رزرو را بزنید. پس از انجام این کار رزرو هتل شما کنسل شده و وجه پرداختی به شما مسترد خواهد شد.

در مورد هتل هایی که امکان استرداد آنلاین ندارند:

در حال حاضر شرایط کنسلی برای هتل هایی که امکان استرداد آنلاین ندارند و به اصطلاح (Non- refundable) هستند شرایط کنسلی با توجه به قوانین درج شده بر روی واچر هتل شما می باشد و هیچ گونه قوانین کنسلی برای شرایط خاص به وجود آمده در نظر گرفته نشده است. اما به همین دلیل تیم پشتیبانی خبرنگاران در پی مذاکراتی که با هتل ها خواهند داشت تمامی کوشش خود را برای استرداد وجه هتل رزرو شده شما انجام خواهند داد.

در این شرایط، کنسلی هتل های رزروی شما کاملا بستگی به نظر و پاسخ نهایی مسئولین هتل های مورد نظر دارد و خبرنگاران هیچ گونه ضمانتی جهت دریافت کامل وجه رزرو هتل به شما عزیزان نمی دهد.

در صورت تمایل به کنسلی رزرو هتل درخواست خود را به وسیله فرم تماس با ما در خبرنگاران ارسال نمایید. درخواست شما در اسرع وقت توسط تیم پشتیبانی خبرنگاران پیگیری خواهد شد.

منبع: فلای تودی
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 223

به "شرایط کنسلی هتل ها پس از شیوع کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط کنسلی هتل ها پس از شیوع کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید