تورهای ارزان ترکیه: دستور اردوغان برای تاسیس 1000 مرکز تنظیم بازار در ترکیه

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه از دستور به دولت این کشور برای افتتاح 1000 بازار مشارکتی برای تأمین اجناس با قیمت مناسب در راستای مبارزه با تورم سنگین و کم سابقه در این کشور اطلاع داد.

تورهای ارزان ترکیه: دستور اردوغان برای تاسیس 1000 مرکز تنظیم بازار در ترکیه

بهترین تجربه سفر را با تورهای ارزان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

بر اساس این گزارش، اردوغان که طی روزهای اخیر با نقدها گسترده مردم کشورش به علت رسیدن نرخ تورم به بیش از 20 درصد و افزایش قیمت اجناس روبرو شده، در شرح طرح نو دولت خود برای مقابله با تورم گفت: (فروشگاه های نو) اماکنی هستند که در آنها، قیمت ها بر اساس بودجه شهروندانمان تنظیم شده است.

رئیس جمهور ترکیه که این سخنان را در جریان بازدید از یک میدان تره باز مشارکتی در استانبول مطرح می کرد، گفت: ما دستور تأسیس هزار بازار مشابه را در سراسر ترکیه صادر نموده ایم که مساحت هر کدام حدود 500 متر خواهد بود.

این در حالیست که علیرغم تورم و کسری بودجه سنگین در ترکیه و بعلاوه افت چشمگیر ارزش پول ملی این کشور، دولت اردوغان همچنان در پی ماجراجویی های نظامی خود در منطقه قفقاز و ادامه مشارکت نظامی با هزینه های هنگفت با جمهوری آذربایجان است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1214

به "تورهای ارزان ترکیه: دستور اردوغان برای تاسیس 1000 مرکز تنظیم بازار در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای ارزان ترکیه: دستور اردوغان برای تاسیس 1000 مرکز تنظیم بازار در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید