درخواست شورای همکاری خلیج فارس درباره مناقشه قره باغ

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، فارس نوشت: شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه ای ضمن ابراز نگرانی از درگیری در قره باغ کوهستانی، از جمهوری آذربایجان و ارمنستان خواست که آتش بس نمایند.

درخواست شورای همکاری خلیج فارس درباره مناقشه قره باغ

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا در شیب با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

نایف فلاح مبارک الحجرف دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس، امروز (آدینه)، در بیانیه ای از ادامه جنگ میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان بشدت ابراز نگرانی کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی امارات وام، دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه یادشده ضمن درخواست آتش بس از دو طرف، برای دست یابی به یک راه چاره سیاسی فراگیر بر پایه قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل متحد و حقوق بین الملل، خواهان مذاکرات جامع میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان شد.

در این بیانیه یادشده همچنین اشاره شده است جنگ میان دو طرف امنیت و ثبات منطقه قفقاز و صلح بین الملل را تهدید می نماید.

طبق این گزارش، نایف فلاح مبارک الحجرف از شواری امنیت خواست که به وظایف خود در مورد آتش بس بدون تأخیر عمل کند و در راستای دست یابی به یک راه چاره سیاسی برای درگیری میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان و از سوی دیگر، حفاظت از جان غیرنظامیان، تضمین امنیت و صلح در این منطقه حساس، دست به کار گردد.

از 10 روز پیش (پنجم مهر) ارتش جمهوری آذربایجان و ارتش ارمنستان وارد دور جدیدی از درگیری های شدید نظامی در منطقه قره باغ کوهستانی شده اند بطوریکه از دو روز گذشته، این حملات به داخل شهرها کشیده شده است.

310 310

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 580

به "درخواست شورای همکاری خلیج فارس درباره مناقشه قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست شورای همکاری خلیج فارس درباره مناقشه قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید