درخواست برای برقراری روابط دیپلماتیک ارمنستان با جمهوری آذربایجان

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، نماینده برجسته حزب حاکم مجلس ارمنستان خواهان لزوم بازگشایی کانال مذاکرات با جمهوری آذربایجان و برقراری روابط دیپلماتیک به منظور تغییر چشم‌اندازهای مورد انتظار بعد از توافقنامه آتش‌بس قره‌باغ شد.

درخواست برای برقراری روابط دیپلماتیک ارمنستان با جمهوری آذربایجان

با ما سفر کنید و با تور ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آندرانیک کوچاریان، رئیس کمیته دفاع و امنیت مجلس ارمنستان تاکید نمود: ما در صحنه نبرد معنوی و اخلاقی شکست خوردیم و روشن است که حقیقت شکست منجر به پیچیدگی‌های بیشتر می‌شود. اما احتیاج به عبور از این شرایط ناامیدی در اسرع وقت داریم.

او افزود: در نهایت ما باید کوشش کنیم مذاکره را با طرف پیروز باز کنیم هر چقدر هم که سخت باشد. تقریبا هر کشوری که از جنگ‌های گسترده خارج می‌شود، این راه را در پیش می‌گیرد. برقراری روابط دیپلماتیک چشم‌اندازهای مورد انتظار را تغییر می‌دهد.

این مقام اظهار کرد: گام‌های حساب شده و با دقت منجر به واقعیت حل کارآمد مشکلاتی می‌شود که در زمینه امنیت و دفاع شکل گرفته و اساسی برای توسعه مالی و اصلاحات و انگیزه قوی برای شکوفایی مالی می‌شوند. همچنین با تکیه بر سیاست مالی می‌توان به بازسازی ارتش و تشکیل سامانه امنیتی پرداخت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 آذر 1399 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 704

به "درخواست برای برقراری روابط دیپلماتیک ارمنستان با جمهوری آذربایجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست برای برقراری روابط دیپلماتیک ارمنستان با جمهوری آذربایجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید