خبرنگاران 160 مشاور تحصیلی به دانش آموزان پشت کنکوری سمنان خدمات ارایه می دهند

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، سمنان- خبرنگاران- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: 160 مشاور مشغول به کار در آموزش و پرورش در قالب طرح صدای مشاور به دانش آموزان پشت کنکوری این استان مشاوره می دهند.

خبرنگاران 160 مشاور تحصیلی به دانش آموزان پشت کنکوری سمنان خدمات ارایه می دهند

محمد دستورانی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگاران ابراز داشت: مشاوران آموزش و پرورش در زمینه کنکور و کاهش دغدغه، نگرانی و اضطراب به دانش آموزان پشت کنکوری مشاوره ارائه می دهند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش استان سمنان برای یاری به دانش آموزان پشت کنکوری پایه دوازدهم اقدام های ویژه ای را در نظر گرفته است که یکی از اقدامات خرید و توزیع کتاب های یاری درسی برای دانش آموزان به ارزش 300 میلیون ریال است.

وی بیان نمود: امتحانات نهایی دانش آموزان از هجدهم خرداد شروع و تا چهارم تیر ادامه می یابد و بعد از 25 روز در هفته اول مرداد کنکور سراسری برگزار خواهد شد.

دستورانی توضیح داد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته 70 درصد کتاب های درسی که از شروع سال تحصیلی تا اسفند تدریس شده در سووالات امتحانات نهایی نمره بیشتری داشته باشد و 30 درصد به جامانده کتاب های درسی که به وسیله شبکه آموزش و فضای مجازی آموزش داده شده با طرح سووالات اختیاری جبران عقب ماندگی گردد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان سنجش کشور قطعا نوع سووالات که در کنکور سراسری سال جاری طرح می گردد تفاوت هایی با سال های گذشته خواهد داشت.

استان سمنان با جمعیت بیش از 702 هزار نفری، 123 هزار و 501 دانش آموز، هشت هزار و 370 معلم و پنج هزار و 72 کلاس درس دارد.

سه هزار و 821 دانش آموز پایه دوازدهم استان سمنان در سال تحصیلی 99-98 پشت کنکوری هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 362

به "خبرنگاران 160 مشاور تحصیلی به دانش آموزان پشت کنکوری سمنان خدمات ارایه می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 160 مشاور تحصیلی به دانش آموزان پشت کنکوری سمنان خدمات ارایه می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید