خبرنگاران 15 واحد صنفی به دلیل تخطی از فاصله گذاری اجتماعی در اسلامشهر پلمب شد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، تهران- خبرنگاران- فرماندار اسلامشهر گفت: 15 واحد صنفی عرضه کننده کالاهای غیرضروری در این شهرستان روز گذشته (شنبه 16 فروردین ماه) به دلیل تخطی از دستورالعمل فاصله گذاری اجتماعی و آغاز فعالیت خود به مدت یکماه پلمب شد.

خبرنگاران 15 واحد صنفی به دلیل تخطی از فاصله گذاری اجتماعی در اسلامشهر پلمب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان اسلامشهر مسعود مرسلپور عصر یکشنبه، بر ضرورت اجرای مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا در این شهرستان تاکید کرد.

وی افزود: تعطیلی واحدهای صنفی عرضه کننده کالاهای غیرضرور مسائلی برای کسبه و اصناف ایجاد کرده که تمامی این مسائل قابل حل نیست و شیوع ویروس کرونا اقتصاد تمامی کشورها را تحت الشعاع قرار داده است.

مرسلپور شرح داد: ستاد ملی و ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا در راستای ارائه تسهیلات بانکی و برخی تمهیدات مالیاتی از جمله تعویق بدهی های قطعی مالیاتی و تمدید مهلت استفاده از بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیاتی برای اصناف و تولیدکنندگان مصوب کرده را پیگیری و اجرایی می کنیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت اظهار داشت: تا به امروز 58 هزار و 226 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 151 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 3603 نفر رسید.

کیانوش جهانپور درباره آخرین شرایط ابتلا قطعی به کرونا در کشور و فوت ناشی از آن بیان نمود: بر اساس گزارش قطعی دانشگاههای علوم پزشکی و نتیجه 189 هزار و 790 آزمایش از 95 آزمایشگاه تشخیصی از ظهر دیروز تا امروز (17 فروردین) تعداد 2483 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران قطعی شناسایی شده مبتلا به ویروس کرونا در کشور به 58 هزار و 226 مورد رسید.

جهانپور گفت: خوشبختانه تا به امروز 22 هزار و 11 نفر از بیماران مبتلا به ویروس کرونا بهبود یافته و ترخیص شده اند. متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 151 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در کشور جان خود را از دست دادند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت ادامه داد: 4057 نفر از بیماران در شرایط شدید این بیماری قرار دارند.

وی از مردم خواست با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir شرایط خود را درباره ابتلا به ویروس کرونا اظهار کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 294

به "خبرنگاران 15 واحد صنفی به دلیل تخطی از فاصله گذاری اجتماعی در اسلامشهر پلمب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 15 واحد صنفی به دلیل تخطی از فاصله گذاری اجتماعی در اسلامشهر پلمب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید