خبرنگاران ورودی های رامسر ساعت 24 امشب بسته می شود

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، نوشهر- خبرنگاران - فرماندار رامسر گفت که با آغاز اجرای طرح تشدید مبارزه با شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از تردد مسافران ، ورودی این شهرستان از سمت چابکسر در استان گیلان و تنکابن از ساعت 12 امشب بر روی تمامی افراد غیررامسری بسته می شود.

خبرنگاران ورودی های رامسر ساعت 24 امشب بسته می شود

جلوگیری از ورود افراد غیرساکن به شهرها مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا با نام طرح فاصله گذاری اجتماعی است . بر اساس این طرح هرگونه سفر بین شهری ممنوع است ، تمامی مراکز پرتجمع تعطیل می شود گرامیداشت روز طبیعت در 13 فروردین هم برگزار نمی شود.

محمد آزاد عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود : به دنبال اجرای طرح جدید مقابله با ویروس کرونا و پیرو دستور رئیس جمهور و در جریان ارتباط ویدئو کنفرانسی که با احمد حسین زادگان استاندار مازندران مقرر شد ورودی شهرستان رامسر در شرق و غرب این شهرستان بسته شود و تنها خودرو های حامل سوخت، مواد غذایی و پلاک رامسر حق رفت و آمد در این راستا را دارند.

وی توضیح داد : پلاک خودرو ، بیمه نامه آن و کد ملی سرنشین ملاک شناسایی افراد بومی است، ضمن اینکه حتی شهروندان تنکابنی جز در موارد اداری ضروری امکان ورود به رامسر را نخواهند داشت و کارکنان ادارات 2 شهرستان نیز تنها با صدور برگ ماموریت امکان تردد را خواهند داشت.

فرماندار رامسر تاکید کرد : بومیان ساکن تهران و سایر شهرهای کشور نیز باید در شهر محل سکونت خود بمانند ، ضمن اینکه مسافران و گردشگرانی که هم اکنون در رامسر هستند نیز هر چه سریع تر شهرستان را ترک کنند.

بر اساس این محدودیت ها که در سفرهای بین شهری اعمال می شود، مسافران در روزهای اخیر امکان بازگشت به شهر خودشان را خواهند داشت اما نمی توانند وارد شهرهای بین راهی بشوند و ظرف روزهای آینده در مبادی ورودی شهرها از ورود آنها جلوگیری می شود.

شهرستان 70 هزار نفری رامسر در غربی ترین نقطه از استان مازندران قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 279

به "خبرنگاران ورودی های رامسر ساعت 24 امشب بسته می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورودی های رامسر ساعت 24 امشب بسته می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید