خبرنگاران امور کنسولی و تعاملات اجتماعی ایران و گرجستان آنالیز شد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، باکو- خبرنگاران -اکبرقاسمی سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس روز گذشته / سه شنبه/ با گئورگی تاباتادزه مدیرکل کنسولی وزارت امورخارجه گرجستان ملاقات کرد و آخرین تحولات امورکنسولی و تعاملات اجتماعی بین دو کشور مین دو طرف مورد آنالیز نهاده شد.

خبرنگاران امور کنسولی و تعاملات اجتماعی ایران و گرجستان آنالیز شد

با ما سفر کنید و با تور گرجستان ارزان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سفارت ج.ا. ایران در گرجستان ، سفیر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به نقش تعاملات انسانی و اجتماعی در پیشرفت مناسبات و مراودات رو به جلوی دو کشور گفت : تعاملات انسانی و اجتماعی همیشه موتور محرکه مناسبات دو کشور بوده است .

قاسمی ابراز امیدواری کرد، از گفتگو و رایزنی ها و برگزاری متوالی کمیته امور کنسولی که براساس تفاهم های منعقده بین ایران و گرجستان به طور سالیانه برگزار می شود، بتوان نسبت به تسهیل فرایندهای جاری تعاملات تجاری و مالی فیمابین در چهارچوب پیوندهای متین تاریخی و فرهنگی دوکشور، گام های مطلوب را برداشت.

تاباتادزه نیز با اشاره به اهمیت روابط گرجستان با جمهوری اسلامی ایران ، فرایند مناسبات دوکشور را در پرتو سفر اخیر دکتر محمد جواد ظریف به گرجستان را بسیار مثبت قلمداد و ابراز امیدواری کرد که شاهد گامهای جدیدی برای پیشبرد مراودات دو کشور باشیم .

منبع: ایرنا
انتشار: 4 فروردین 1400 بروزرسانی: 4 فروردین 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 900

به "خبرنگاران امور کنسولی و تعاملات اجتماعی ایران و گرجستان آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران امور کنسولی و تعاملات اجتماعی ایران و گرجستان آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید