خبرنگاران استون ویلا با رجحان مقابل آرسنال به بقا امیدوار شد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال استون ویلا با رجحان ارزشمند مقابل آرسنال به بقاء در لیگ برتر جزیره امیدوار شد.

خبرنگاران استون ویلا با رجحان مقابل آرسنال به بقا امیدوار شد

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی در زمین شیبدار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

بامداد چهارشنبه در ادامه هفته سی و هفتم لیگ برتر باشگاه های انگلیس، استون ویلا که برای رهایی از سقوط کوشش می نماید در ویلا پارک از آرسنال پذیرایی کرد و در نهایت به پیروزی ارزشمند یک بر صفر دست یافت.

آرسنال که به تازگی فینالیست جام حذفی شده است با روحیه پا به میدان گذاشت اما گل زودهنگام میزبان که توسط ترزگه زده شد، کار تیم تحت راهنمایی مایکل آرتتا را سخت کرد.

در ادامه توپچی های لندن برای جبران کوشش زیادی انجام داده و حملات مختلفی را طراحی کردند اما بازیکنان میزبان که احتیاج مبرمی به سه امتیاز داشتند به خوبی از دروازه خود محافظت کردند.

استون ویلا با این پیروزی به امتیاز 34 رسید و به رتبه هفدهم آمد تا در هفته پایانی به رهایی از سقوط امیدوارتر گردد و آرسنال هم 53 امتیازی باقی ماند.

پیش از این نیز، واتفورد در خانه خود مقابل منچسترسیتی با چهار گل بازنده شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 397

به "خبرنگاران استون ویلا با رجحان مقابل آرسنال به بقا امیدوار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استون ویلا با رجحان مقابل آرسنال به بقا امیدوار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید