حبیبا:بیش از 8 میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشگاه تهران پیش بینی شده است

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: بیش از 8 میلیارد و 500 میلیون تومان برای تعمیر و تجهیز خوابگاههای این دانشگاه پیش بینی شده است.

حبیبا:بیش از 8 میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشگاه تهران پیش بینی شده است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

سعید حبیبا، معاون دانشجویی دانشگاه تهران در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به تعمیر و تجهیز خوابگاه های این دانشگاه گفت: 6 خوابگاه سطح شهر را با یاری خیرین و صندوق رفاه به صورت اساسی تعمیرات آن در حال اجرا است و زمانی که شرایط عادی شد و اعلام کردند که دانشجویان می توانند در خوابگاه ساکن شوند بتوانیم خوابگاه های خوبی را در اختیار دانشجویان قرار دهیم.

وی در مورد هزینه تعمیر و تجهیز خوابگاه ها اضافه نمود: پیش بینی ما این است که حدود 8 میلیارد و 500 میلیون تومان برای تعمیرات هزینه گردد که بخشی را خیرین و بخشی صندوق رفاه و دانشگاه تامین نموده است.

حبیبا اعلام نمود:خوابگاه 250 نفره د رحال ساخت است، پیشرفت پروژه نسبت به قبل افزایش یافته و کوشش این است که تا قبل از 22 بهمن به بهره برداری برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 578

به "حبیبا:بیش از 8 میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشگاه تهران پیش بینی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حبیبا:بیش از 8 میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز خوابگاه های دانشگاه تهران پیش بینی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید