ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 99 تا 4 تیر ماه تمدید شد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1399 تا روز چهارشنبه 4 تیرماه تمدید شد.

ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 99 تا 4 تیر ماه تمدید شد

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران گفت: مهلت ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1399 به صورت اینترنتی از روز 17 اردیبهشت 99 شروع شد و شنبه 27 اردیبهشت ماه 99 انتها یافت، اما به منظور ارائه تسهیلات برای داوطلبانی که پیروز به ثبت نام نشدند امکان مجددی برای ثبت نام در این دوره ها فراهم شد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ادامه داد: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر و مساعدت برای آن دسته از داوطلبانی که تا 31 خرداد ماه 99 برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نکرده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که متقاضیان بتوانند تا انتها روز چهارشنبه 4 خرداد ماه 99 نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند. متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد احتیاج ثبت نام، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور توضیح داد: با توجه به اعلام اصلاحات و رشته محل های جدید علاوه بر رشته های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1399 ضروری است داوطلبان نسبت به مشاهده دفترچه و اصلاحات جدید در زمان ثبت نام اقدام نمایند.

وی یادآور شد: ظرفیت پذیرش در کدرشته های کاردانی به کارشناسی سال 99، تعداد 226 هزار و 356 نفر در 5 هزار و 274 کدرشته محل است. آزمون رشته های با آزمون دوره های کاردانی به کارشناسی آدینه 14 شهریور 99 برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 455

به "ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 99 تا 4 تیر ماه تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 99 تا 4 تیر ماه تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید