توزیع 20 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان لرستانی

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت: اولین مرحله توزیع بسته های معیشتی در قالب رزمایش ایران همدل، با توزیع 20 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد لرستان شروع شد.

توزیع 20 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان لرستانی

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران لرستان، جلال شیخ پور اضافه نمود: در این ماه پر خیر برکت فعالیت های اساسی این نهاد، اطعام مهدوی، توزیع بسته های معیشتی و حامی یابی ازجمله برنامه های این نهاد که توزیع 60 هزار بسته معیشتی در سه مرحله تا سرانجام ماه مبارک رمضان انجام می گیرد.

وی با اشاره به برنامه های این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان سال جاری توزیع 260 هزار پرس غذایی گرم با همکاری آشپزخانه های اطعام مهدوی و مراکز نیکوکاری در دستور کار واقع شده است.

شیخ پور با اشاره به اینکه ارزش هر بسته غذایی 300 هزار تومان است گفت: این اقلام شامل یک کیسه برنج، روغن، رب، ماکارونی و حبوبات است.

وی به میانگین درآمد ایتام تحت حمایت اشاره نمود و گفت: باهمت و همکاری ادارات، سازمان ها، اصناف، خیران و مردم نیکوکار می توانیم سرانه دریافتی ایتام را از 380 هزار تومان به 800 هزار تومان افزایش دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان بیان کرد: خیران و نیکوکار می توانند نذورات و یاری های خود را به وسیله کد دستوری #066*8877* و شماره کارت مجازی 6037999750030495 واریز کنند تا در اسرع وقت به دست نیازمندان برسد.

همچنین در این مراسم 20 تبلت اهدایی بانک سینا به دانش آموزان نیازمند تحت حمایت صورت گرفت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 5 تیر 1400 بروزرسانی: 5 تیر 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1060

به "توزیع 20 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان لرستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 20 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان لرستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید