تنبیه بایدن دستمایه شوخی شد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، ظاهراً جیل بایدن برای مجازات همسرش هنگام اختلاف ها، یک ابزار در اختیار دارد، فرستادن او به اتاق خواب لینکلن و تنها خوابیدن.

تنبیه بایدن دستمایه شوخی شد

به گزارش خبرنگاران، جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در جریان استقبال از بازیکنان تیم بیس بال لس آنجلس داجرز در کاخ سفید از نحوه مجازاتی که همسرش برایش در نظر گرفته، سخن گفت و آن را دستمایه شوخی کرد.

بایدن در راستای سخنان کامالا هریس، معاونش که گفت که همسرش شب گذشته با پیراهن داجرزها به خانه آمده بود (او حامی تیم متفاوتی است) بایدن گفت که او هم با همسرش مشکل مشابهی داشته است.

او توضیح داد: من یک خانواده مختلط بر اساس علایق به تیم های بیسبال و دیگر ورزش ها دارم. همسرم از فرق سر تا نوک پا فیلادلفیایی است، اگر من به کسی غیر از فیلادلفیایی ها توجه نشان دهم، باید به تنهایی در اتاق خواب لینکلن بخوابم.

بایدن یکبار دیگر در روز جمعه و در مراسمی در انجمن ملی آموزش که همسرش هم عضو آن است، این سازمان را یک نهاد ضروری دانست و گفت: خوب باید بگویم اگر از این انجمن حمایت نکنم، باید تنها در اتاق خواب لینکلن بخوابم!

این گفته ها از سوی بایدن دستمایه شوخی کاربران در فضای مجازی شد و یکی از آنها در توئیتر نوشت: شرط می بندم بایدن هر شب در اتاق خواب لینکلن می خوابد!

منبع: ایسنا

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1095

به "تنبیه بایدن دستمایه شوخی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنبیه بایدن دستمایه شوخی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید