تقدیر معاونان دانشگاه از کارکنان اورژانس 115 فارس

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حضور در یکی از پایگاه های اورژانس 115 شیراز ضمن بازدید و پایش نحوه ارایه خدمت در این پایگاه، از تلاش کارکنان اورژانس فارس تقدیر کردند.

تقدیر معاونان دانشگاه از کارکنان اورژانس 115 فارس

به گزارش از، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه با اعلام این خبر گفت: پایگاهی که از سوی دکتر اکبری معاون درمان و دکتر شریفی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه بازدید شد، پایگاه اختصاصی انتقال بیماران مثبت کرونا است و کارکنان این پایگاه کد ویژه کرونا هستند.

محمدجواد مرادیان اضافه کرد: برای اینکه سلامت مردم تضمین شود از سوی اورژانس 115 یکی از پایگاه ها با استقرار 7 نفر از کارکنان اورژانس 115 و یک دستگاه آمبولانس برای انتقال بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است و در صورتی که تعداد بیماران بیشتر شود یک آمبولانس دیگر نیز وارد چرخه خدمت رسانی به بیماران می شود.

او اضافه کرد: علت اینکه این پایگاه برای این کار در نظر گرفته شده این است که به بیمارستان های حضرت علی اصغر (ع) و شهید دکتر فقیهی نزدیک است و جابجایی و انتقال بیماران به سهولت انجام می شود ضمن اینکه یک محل ویژه برای شست و شو و ضدعفونی آمبولانس ها و تجهیزات در این پایگاه آماده شده و پس از انجام ماموریت ها آمبولانس در این محل ضدعفونی شود.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه از کارکنان اورژانس که با روحیه بالا و آگاهی از شرایط بیمار مبتلا به کرونا وارد منزل بیمار می شوند و خدمات لازم را به آنان ارایه می دهند تقدیر کرد.

مرادیان ادامه داد: کارکنان اورژانس 115 با تمام توان برای ارایه خدمات به بیماران تلاش می کنند و جلوتر از خط مقدم درمان فعالیت می کنند و اقدامات درمانی را برای بیماران از داخل منزل تا رسیدن به مراکز درمانی انجام می دهند که کاری سخت و ایثارگرانه است.

او اظهار امیدواری کرد به برکت دعای مردم تمام کارکنان نظام سلامت، کارکنان اورژانس، تیم سلامت و تیم های بهداشت که با فداکاری در حال ارایه خدمت هستند از این بیماری در امان بمانند و هرچه زودتر این بیماری ریشه کن شود.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی از اقدامات دانشگاه در زمینه مدیریت بیماری کووید19، گفت: اگر یک تیم در خط مقدم خدمت رسانی به مردم فعالیت دارد عده ای دیگر نیز در پشت جبهه از این تیم حمایت و پشتیبانی می کنند و پوشش خبری، آگاه سازی مردم و انتشار تلاش هایی که برای حفظ سلامت مردم انجام می شود یکی از این اقدامات حمایتی است که از سوی مجموعه روابط عمومی دانشگاه به خوبی انجام می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 261

به "تقدیر معاونان دانشگاه از کارکنان اورژانس 115 فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر معاونان دانشگاه از کارکنان اورژانس 115 فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید