تست کرونا بچه ها در منزل

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، قبل از اینکه به موضوع اصلی در این مطلب با عنوان تست کرونا بچه ها در منزل بپردازیم، ابتدا بهتر است تعریف دقیقی از کودک ارائه دهیم. در حقیقت دوران کودکی به چه سنی گفته می گردد؟ در سال 1989 کنوانسیون سازمان ملل متحد در دفاع از حقوق بچه ها یک کودک را به عنوان فردی در نظر می گیرد که به سن 18 سالگی نرسیده است. اما واضح است که احتیاج ها، شرایط رشد و ویژگی های بچه ها و نوجوانان در سن های مختلف با یکدیگر متفاوت است. اما از نظر مراقبت های بهداشتی در همه بچه ها و نوجوانان باید این مراقبت ها فراهم گردد و خانواده ها باید بتوانند حمایت های لازم را برای این گروه های سنی به شکل معین و قابل قبولی فراهم نمایند.

تست کرونا بچه ها در منزل

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

اگرچه خدمات پزشکی برای همه گروه های سنی به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر مطرح است، اما همه ما به خوبی می دانیم که تا چه اندازه شرایط عاطفی، جسمی و احساسی بچه ها در روبرو با مسائل سخت و سختی های احتمالی که در زندگی برای این گروه سنی پیش می آید، یک شرایط ویژه و در خور توجه است. یکی از دلایل اصلی این موضوع نیز می تواند پایین بودن قدرت تاب آوری بچه ها و نوجوانان نسبت به بزرگسالان و نیز احتیاج آنها به حمایت از طرف افراد بزرگسال باشد.

به همین دلیل قصد داریم تا در این مطلب یکی دیگر از خدمات مجموعه هوم کا را که به طور اختصاصی برای بچه ها در نظر گرفته شده است به شما معرفی کنیم. تست کرونا در منزل یکی از ضرورت های این روزهای ما است، چرا که با همه گیر شدن پاندمیک کرونا ویروس، احتیاجها و شرایط ما نیز در این دوران دچار تغییراتی نسبت به قبل از این دوران شده است. اما چرا تست کرونا بچه ها در منزل؟ پاسخ این سوال را به تفصیل در ادامه این مقاله برایتان بیان نموده ایم.

ضرورت تست کرونا بچه ها در منزل

اغلب جوامع پیشرفته و مدرن برای بچه ها و نوجوانان اهمیت ویژه ای در نظر می گیرند و سعی می نمایند تا در بخش های مختلف از جمله حوزه سلامت و بهداشت نیز خدمات خود را به صورت اختصاصی برای این گروه های سنی مهیا نمایند. به عنوان مثال، تقریباَ در همه بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی بخش مربوط به مراقبت های بچه ها و نیز متخصصان پزشکی حوزه اطفال و بچه ها که به طور خاص مهارت های درمانی و آموزش های ویژه برای این گروه از بیماران را دیده اند، وجود داشته و تجهیزات مرتبط با آنها نیز تدارک دیده شده است.

از جمله خدماتی که در حوزه سلامت مورد توجه است، موضوع انجام آزمایشات پزشکی است. با توجه به شرایط بیماران و مسائلی که برای فرد در دوران بیماری به وجود می آید، دریافت خدمات انجام تست و ازمایش پزشکی یکی از موارد مورد احتیاج برای بعضی از هموطنان که از بیماری خاصی رنج می برند محسوب می گردد. یکی از گروه های سنی که طبیعتاَ در هنگام بیماری احتیاج به انجام آزمایش پیدا خواهد نمود، گروه سنی کودک و نوجوان است که در این مطلب قصد داریم تا به طور ویژه به احتیاج این گروه از بیماران بپردازیم. یکی از خدماتی که مجموعه هوم کا به عنوان یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات حوزه سلامت برای شما عزیزان در نظر گرفته است، انجام تست کرونا بچه ها در منزل است.

از موارد نگران نماینده و به طور خاص در خصوص بیماری کرونا شیوع بالای این ویروس در بین افراد جامعه و سرعت بالای انتقال کرونا ویروس از یک فرد آلوده به ویروس به فرد دیگر است. حال گفته می گردد که بچه ها نیز از این بیماری در امان نبوده و می توانند خود نیز به این بیماری مبتلا شوند. این شاید برخلاف بعضی از تصورهای اولیه در خصوص این بیماری است که گفته می شد بچه ها از ابتلا به ویروس کرونا مصون هستند.

اما این همه ماجرا نیست. ابعاد این بیماری هنوز به طور کامل برای همگان و متخصصان آشکار نیست و پژوهش های مختلفی در سرتاسر جهان برای یافتن ابعاد گوناگون این بیماری در حال اجرا است. یکی دیگر از نگرانی ها در ارتباط با ویروس کرونا و بچه ها، این موضوع است که بچه ها عموماَ در صورت ابتلا به بیماری کرونا بدون علامت بوده اما می توانند به عنوان یک میزبان برای ویروس باشند. این بدان معنا است که کودک و خانواده او بدون آنکه اطلاع از ابتلای کودک به بیماری کرونا داشته باشند، کودک ناقل به این بیماری بوده و می تواند سایر افراد خانواده و اطرافیان خود را به راحتی به این ویروس مبتلا کند. بنابراین، با انجام به موقع تست کرونا بچه ها در منزل می توانید ضمن تشخیص به موقع، از ابتلای احتمالی سایر افراد خانواده خود نیز جلوگیری کنید.

مزایای تست کرونا بچه ها در منزل

تست کرونا بچه ها در منزل به دلایل مختلفی مورد احتیاج این گروه از بیماران است. در ادامه قصد داریم تا بعضی از مزیت های آزمایش کرونا در بچه ها منزل را برایتان ذکر کنیم:

ü اولین دلیل این است که این گروه سنی به دلیل وابسته بودن به افراد بزرگسال خانواده عموماَ توانایی مراجعه حضوری به پزشک و آزمایشگاه را نداشته و برای انجام این کار احتیاجمند فردی هستند تا آنها را در این زمینه یاری کند. با توجه به مشغله این روزهای والدین یک گزینه ایده آل این است که تست کرونا بچه ها در منزل انجام گردد. بنابراین در این حالت والدین می توانند علاوه بر اینکه به کار های روزانه خود می رسند، بدون هیچ گونه نگرانی در صورت مشاهده علائم بیماری کرونا در کودک خود، نسبت به انجام تست کرونا بچه ها در منزل اقدام نمایند.

ü دومین دلیل مربوط به حساس بودن گروه سنی بچه ها و نوجوانان است. معمولاَ افراد بزرگسال در برابر سختی ها توانایی بیشتری از نظر روحی و روانی از خود نشان می دهند. در حالیکه بچه ها و نوجوانان ممکن است به زودی در برابر بیماری تسلیم شده و اقدامات لازم را برای انجام مراحل درمانی از جمله انجام تست انجام ندهند. با دریافت تست کرونا بچه ها در منزل از این بابت خیالتان آسوده می گردد که فرزند دلبند شما تمامی مراحل درمان را از ابتدا به خوبی سپری نموده و آمادگی بازگشت هرچه سریع تر به شرایط سلامتی را خواهد داشت.

ü مزیت دیگر استفاده از تست کرونا بچه ها در منزل راحتی دریافت این خدمت برای کودک شما است. بچه ها عموماَ از دریافت خدمات پزشکی و رفتن به مراکز درمانی و آزمایشگاهی اجتناب نموده و در این گونه مواقع شرایط استرس زایی را هم برای خود و هم برای والدینشان ایجاد می نمایند. درحالیکه به راحتی با سفارش تست کرونا بچه ها در منزل می توانید تمامی این نگرانی ها و شرایط سخت احتمالی در متقاعد کردن کودکتان

برای رفتن به آزمایشگاه را برطرف کنید.

ü حضور در مراکز درمانی و آزمایشگاه ها به دلیل نگرانی از بابت انتقال بیماری های عفونی از جمله انتقال بیماری کرونا به سایرین، یکی از دغدغه هایی است که ذهن ما را در این روزهای کرونایی به خود مشغول نموده است. با توجه به میزان سرایت بالای این ویروس و ماندگاری زیادی که کرونا ویروس در محیط خارج از بدن انسان دارد، اهمیت توجه کردن به این موضوع بیش از پیش تعیین می گردد. پس با دریافت تست کرونا بچه ها در منزل این نگرانی را نیز برطرف نموده و از بابت شیوع این بیماری به سایر افراد و یا آلوده شدن احتمالی خود و خانواده تان هیچ گونه نگرانی نداشته باشید.

ü تست کرونا بچه ها در منزل موجب می گردد تا شما به موقع اقدامات احتمالی درمانی را آغاز کنید. همانطور که در بخش قبلی نیز به آن اشاره کردیم، معمولاَ بیماری کرونا در بچه ها بدون علامت ظاهر می گردد. این موضوع می تواند بسیار نگران نماینده باشد. چرا که در این حالت فرد در صورت ابتلا به ویروس کرونا ناقل این بیماری شناخته می گردد و تمامی اعضای خانواده و اطرافیان را در معرض خطر ابتلا به این بیماری قرار می دهد. پس با دریافت تست کرونا بچه ها در منزل در صورت مشکوک بودن کودک خود به ابتلا به این بیماری، در جلوگیری از ابتلای سایر اعضای خانواده خود گامی مهم و مثبت را برداشته اید.

ü حضور در آزمایشگاه ها برای انجام تست کرونا می تواند زمان بر و بسیار وقت گیر باشد. این موضوع موجب نگرانی شما از جنبه های مختلف می گردد. در حالیکه با دریافت تست کرونا بچه ها در منزل می توانید در زمان خود صرفه جویی نموده و دیگر نگران هدر رفتن وقت خود نباشید.

ü معمولاَ تصور بر این است که تنها با مراجعه به آزمایشگاه می توان نتایج قابل اطمینان و دقیق را دریافت کرد و نمی توان از نتایج آزمایش هایی که در خارج از آزمایشگاه انجام می گردد مطمئن بود. اما در پاسخ به این دغدغه باید عرض کنیم که تست کرونا بچه ها در منزل اگر از طریق فردی انجام گردد که تخصص و آموزش لازم را دیده است و در عین حال از تجربه لازم و کافی برخوردار باشد، می تواند نتایج دقیق همانند آنچه که در آزمایشگاه ارائه می گردد را برایتان به همراه داشته باشد.

به علاوه، سایر مزیت های گفته شده در صورت استفاده از تست کرونا بچه ها در منزل نیز شامل حال فرد متقاضی خواهد شد که در صورت مراجعه به مراکز آزمایشگاهی، فرد از تمامی این مزیت ها محروم خواهد بود. پس بدون هیچ گونه نگرانی و با اطمینان خاطر اقدام به سفارش تست کرونا بچه ها در منزل کنید.

مقایسه بیشتر تست کرونا بچه ها در منزل و انجام تست در آزمایشگاه

شاید تا الان متوجه مزیت های بسیار زیاد انجام تست کرونا بچه ها در منزل نسبت به رفتن به آزمایشگاه برای دادن آزمایش شده باشید. اما بعضی دیگر از جنبه های مفید در تست کرونا بچه ها در منزل وجود دارد که قصد داریم در این بخش به آن بپردازیم. یکی از مسائل این روز ها خارج شدن از منزل برای انجام کارهای روزانه و خرید کردن یا دریافت نمودن خدمات مختلف است که در گذشته به راحتی و بدون نگرانی انجام می دادیم. این موضوع برای خود ما نیز که باید تمامی دستورالعمل های بهداشتی را در هنگام خروج از منزل تا بازگشت به خانه رعایت کنیم کاری سخت و در بعضی از موارد طاقت فرسا به نظر می رسد.

همه این موارد در حالی است که ما به عنوان شخصی بزرگسال به خوبی از اهمیت موضوع و شرایط کنونی که در جامعه به علت شیوع ویروس کرونا و همه گیر شدن آن حاکم است آگاهیم. اما وقتی پای بچه ها در بین باشد شرایط قدری متفاوت است. حتی نوجوانان نیز با وجود داشتن سنی بیشتر از بچه ها و باخبر بودن از اهمیت موضوع و دارا بودن درکی بالاتر از یک کودک، در بعضی از موارد حواسشان از رعایت نمودن دستورالعمل های بهداشتی به طور کامل پرت می گردد. وادار نمودن این گروه سنی به رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی و قرار دادن ماسک روی صورت آنها برای زمان های طولانی، در بعضی از موارد کاری سخت و حتی غیر ممکن است.

در حالیکه می توان با دریافت خدمات انجام تست کرونا بچه ها در منزل نه تنها احتیاج به زدن ماسک برای ساعت های طولانی از طریق بچه ها را برطرف کرد، بلکه سختی بردن این عزیزان به آزمایشگاه و انتظار طولانی مدت آنها برای انجام آزمایش را بر طرف نمود.

چه زمانی باید از تست کرونا بچه ها در منزل استفاده کنیم؟

بیماری کرونا از طریق یک عامل خارجی ایجاد می گردد که ویروس کرونا یا با نام علمی کووید-19 شناخته می گردد و می تواند از یک فرد به فرد دیگر انتقال یابد. بیماری کرونا به عنوان یک بیماری عفونی شناخته می گردد که موضوع مورد توجه در این بیماری احتمال سرایت ویروس به فرد سالم است. با توجه به اینکه ممکن است علائم مبتلا شدن به ویروس کرونا به صورت های سر درد، تب، سرفه، آبریزش بینی و خستگی در بدن، و یا سایر علائم اعلام شده از سوی متخصصان و هر یک از علائمی که در بخش سوالات مرتبط با تست کرونا بچه ها در منزل که در انتهای این مطلب آورده شده است، ظاهر گردد، در صورت مشاهده هر گونه از این علائم در کودک خود می توانید نسبت به انجام تست کرونا بچه ها در منزل اقدام کنید.

توجه داشته باشید که ممکن است این بیماری بدون علامت باشد، بنابراین چنانچه نسبت به حضور نوجوان خود در محل های پر ریسک مشکوک هستید، و یا به هر دلیلی سعی در برطرف شدن نگرانی خود در این رابطه دارید، می توانید با دریافت خدمت تست کرونا بچه ها در منزل، نسبت به برطرف نگرانی خود اقدام کنید. کافیست با مراجعه به وبسایت مجموعه هوم کا دکمه ثبت رایگان درخواست را کلیک نموده و ضمن مطرح کردن شرایط خود از ازمایش کرونا در بچه ها منزل در زمان هماهنگ شده بهره ببرید.

مراحل دریافت تست کرونا بچه ها در منزل چگونه است؟

شاید از خود بپرسید که چگونه می توانم تست کرونا بچه ها در منزل را دریافت کنم. لازم به داشتن هیچ گونه نگرانی نیست! چرا که شما به راحتی و در کمال آرامش و اطمینان می توانید در سریع ترین زمان ممکن درخواست خود را به مجموعه هوم کا اعلام کنید و از انجام تست کرونا بچه ها در منزل برای کودک و فرزند دلبند خود بهره مند شوید.

برای دریافت تست کرونا بچه ها در منزل 2 راه را به شما پیشنهاد می دهیم. بدین منظور شما می توانید در روش اول ابتدا با مراجعه به سایت هوم کا و با کلیک بر روی دکمه ثبت رایگان درخواست، تمایل خود را برای دریافت این خدمت به کارشناسان مجموعه هوم کا اعلام فرمایید. در روش دوم با تماس با شماره 02191025595 کارشناسان ما آماده پاسخ گویی به شما و ارائه هدایت های لازم خواهند بود.

چرا هوم کا را برای انجام تست کرونا بچه ها در منزل انتخاب کنیم؟

دریافت خدمات تست کرونا بچه ها در منزل و سایر خدمات مرتبط با حوزه سلامت از مجموعه هوم کا چه ویژگی ها و مزیت هایی دارد که ما آن را به شما توصیه می کنیم؟

ü مجموعه هوم کا دارای کادری تخصصی و حرفه ای برای انجام خدمات متنوع درمانی و پزشکی از جمله خدمات مرتبط با حوزه تشخیص و آزمایش است. متخصصانی که اقدام به انجام تست کرونا بچه ها در منزل می نمایند کاملاَ آموزش دیده و با تجربه هستند و می تواند به شکلی دقیق نمونه گیری را انجام داده و آن را به آزمایشگاه منتقل نمایند.

ü فرد با تجربه ای که از طرف مجموعه هوم کا برای انجام تست کرونا بچه ها در منزل فرستاده می گردد، تجربه رویارویی در این شرایط را با بچه ها داشته و به خوبی می داند ضمن داشتن برخوردی محبت آمیز و محترمانه، چگونه ارتباط مناسب را در جهت از بین بردن نگرانی های احتمالی کودک شما برقرار نماید.

ü مجموعه هوم کا با دارا بودن تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته و به روز تمامی خدمات مربوط به تست کرونا را در محیط آزمایشگاهی با دقت بالا و در سطح استانداردهای جهانی انجام می دهد. بنابراین هر گونه نگرانی از بابت چگونگی دقت و صحت آزمایش در این رابطه برطرف خواهد شد.

ü مجموعه هوم کا نسبت به سلامت عمومی جامعه حساسیت ویژه ای را در راهبرد خدماتی خود قرار داده است. داشتن جامعه و خانواده ای سالم و برخورداری همگانی از خدمات حوزه سلامت از جمله خط مشی های مجموعه هوم کا است. بدین منظور هوم کا، گامی مهم را با فراهم نمودن تست کرونا بچه ها در منزل و برای شرایط خاص این روزها در جهت رفاه حال بیشتر هموطنان در این زمینه برداشته است.

ü در دسترس بودن خدمات هوم کا یکی دیگر از ویژگی هایی است که باعث می گردد تا خدمات مجموعه هوم کا را به شما پیشنهاد دهیم. در حال حاضر خدمات مجموعه هوم کا در تمامی نقاط شهرهای تهران و کرج در دسترش شما عزیزان قرار گرفته است. اگر ساکن یکی از این شهرها هستید در صورت احتیاج می توانید با تماس با مجموعه هوم کا از خدمات مرتبط با حوزه سلامت و بهداشت از جمله تست کرونا بچه ها در منزل برخوردار شوید.

تست کرونا بچه ها در منزل در یک نگاه

دوران کودکی دورانی است که شاید بیش از هر زمان دیگر احتیاج به مراقبت و حمایت برای این گروه سنی احساس می گردد. این مراقبت ها با ظهور یک اختلال و مشکل در بچه ها باید بیشتر شده و چتر حمایتی بیشتری را برای آنها فراهم کنیم تا هر چه زودتر به دوران پر نشاط و سرشار از سلامتی خود بازگردند.

حال که اهمیت تشخیص زود هنگام بیماری کرونا در شرایط پاندمیک کنونی به خوبی بر همگان تعیین شده است، برای حفظ سلامتی بچه ها خود و نیز حفظ شرایط سلامتی در خانواده تان، تست کرونا بچه ها در منزل را از مجموعه هوم کا دریافت کنید. اگر مطالعه این مطلب برایتان مفید بود ضمن معرفی آن به سایرین، می توانید مطالب مشابه با عنوان مراقبت از کودک و تست کرونا در منزل فردیس را نیز مطالعه کنید.

سایر سوالات مرتبط با تست کرونا بچه ها در منزل

1- آیا بچه ها باید ماسک بزنند؟

سازمان جهانی بهداشت همیشه به مردم توصیه می نماید تا از دستورالعمل های بهداشتی و توصیه هایی که از سوی مسئولان محلی اعلام می گردد پیروی نمایند. سازمان جهانی بهداشت و یونیسف با توجه به شرایط روانشناختی در بچه ها و احتیاجهای رشد ویژه ای که در این گروه سنی وجود دارد فاکتورهایی را در این رابطه در نظر گرفته است. در بچه ها 6 تا 11 سال فاکتورهایی باید در نظر گرفته شوند که در ادامه به آنها اشاره شده است:

· میزان شیوع ویروس و بیماری در منطقه ای که کودک زندگی می نماید بالا است یا خیر.

· توانایی کودک در استفاده از ماسک به شکل ایمن و اصولی آنالیز گردد.

· در مناطق تعیین مانند مدرسه ها یا مراکز مراقبت از کودک، چگونگی دسترسی به ماسک و تعویض نمودن ماسک ها مورد ارزیابی قرار گیرد.

· نظارت کافی از طرف بزرگسالان و ارائه دستورالعمل های لازم در جهت اینکه چگونه ماسک به شکلی ایمن استفاده گردد و یا برداشته گردد.

· اثر بالقوه زدن ماسک در توسعه روانشناختی و یادگیری کودک در ارتباط با معلمان، والدین و فراهم آورندگان مراقبت های بهداشتی

· تعاملات خاصی که کودک در ارتباط با بعضی بیماران دارای شرایط خاص دارد که آن بیماران در معرض ریسک بسیار بالایی از قرار دریافت در شرایط سخت بیماری هستند، مانند آن دسته از بیمارانی که دارای بیماری های زمینه ای باشند.

همچنین، بنابر توصیه ای که از سوی سازمان جهانی بهداشت و یونیسف اجرا شده است، بچه ها در سن 12 سال و یا بالاتر باید مانند شرایط بزرگسالان از ماسک استفاده نمایند. مخصوصاَ در شرایطی که نمی توانند فاصله ایمن 1 متری را از سایرین حفظ نموده و در محیطی قرار دارند که میزان شیوع ویروس کرونا بالا است.

2- آیا بچه ها زیر 5 سال باید در دوران کرونا ماسک بزنند؟

بچه ها در سن 5 سالگی و بچه ها زیر 5 سال نباید مجبور به زدن ماسک باشند. تصمیم گیری در این موضوع باید بر اساس ایمنی و علاقه کودک باشد و این مسأله که تا چه اندازه او می تواند به بدون یاری و یاری دیگران ماسک را روی صورت خود داشته باشد.

3- علائم بیماری کرونا در بچه ها کدام است؟

تب، خستگی و سر درد جزء علائمی هستند که می توانند در بچه ها در صورت ابتلای آنها به بیماری کرونا مشاهده شوند. سایر علائم عبارت هستند از: از دست رفتن حس بویایی یا چشایی که به تازگی ایجاد شده است، گلو درد، دل درد و کم شدن اشتها برای دریافت غذا.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 743

به "تست کرونا بچه ها در منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونا بچه ها در منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید