تجمعات حامیان ترامپ در واشنگتن

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، تهران (پانا)- در ادامه اعترضات رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به نتیجه انتخابات این کشور، طرفداران او امروز شنبه تظاهرات بزرگی را در واشنگتن برگزار کردند. ترامپ هم با ماشین به نوعی در این تظاهرات مشارکت کرد.

تجمعات حامیان ترامپ در واشنگتن

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، حامیان دونالد ترامپ رئیس جمهوری کنونی آمریکا این بار در شهر واشنگتن، پایتخت این کشور، جمع شدند و از حقوق خود و نامزد مورد نظرشان دفاع کردند.

هواداران دونالد ترامپ در میدان آزادی در واشنگتن جمع شدند؛ جایی که تجمع گسترده ای در حمایت از وی شروع شده است.

هواداران دونالد ترامپ در نزدیکی کاخ سفید جمع شده و محله های اطراف توسط پلیس بسته شده اند، تظاهرکنندگان در گروه های کوچک حضور دارند.

در تقاطع خیابان های 16 و خیابان های روبروی محل اقامت ریاست جمهوری مخالفان بسیار زیادی از هواداران ترامپ، شعارهای حمایتی از ترامپ سر می دهند و خواهان جلوگیری از سرقت آرا شدند، آنها مطمئن هستند که در این صورت ترامپ در انتخابات پیروز خواهد شد.

تجارت نیز در مجاورت این رقابت در حال رقابت است: بعضی نمادهای جو بایدن نامزد دموکرات که خود را برنده انتخابات بیان کرد می فروشند، بعضی دیگر کلاه می فروشند بیایید آمریکا را دوباره باعظمت کنیم.

فعالان هوادار ترامپ اما به همان اندازه مخالفان دموکرات خود متعهد به پوشیدن نقاب در خیابان نیستند، بنابراین در میان آنها در میان جمعیت می توان افراد زیادی را بدون تجهیزات محافظ شخصی یافت.

در همین حال گفته شده است که مخالفان ترامپ نیز در خیابان ها باختی، بیرون شو شعار سر دادند. درحالیکه حامیان ترامپ می گویند آنها به خیابان ها آمدند تا از سرقت آرا جلوگیری گردد.

این در حالی است که خود ترامپ و اسکورتش با ماشین به میان تظاهرکنندگان رفته اند. ترامپ در این حضور از هوادارانش تشکر کرد.

پس از شمارش بخش عمده آرای انتخابات سال جاری آمریکا، رسانه های مختلف این کشور شامل آسوشیتدپرس، سی اِن اِن و حتی فاکس نیوز جمهوری خواه، بایدن و کامالا هریس را به عنوان رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور منتخب، برنده انتخابات ریاست جمهوری و دونالد ترامپ و مایک پنس معاونش را بازنده آن خواندند.

به دنبال این تحولات، بایدن و هریس با ایراد یک سخنرانی رسما خودشان را پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خواندند اما ترامپ ضمن نپذیرفتن شکست، از رجوع خود به دادگاه برای متوقف کردن آنچه تقلب عظیم در انتخابات خوانده است، اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 702

به "تجمعات حامیان ترامپ در واشنگتن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمعات حامیان ترامپ در واشنگتن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید