بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب شهرستان شهربابک

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: با هدف ارتقا کیفیت آب شرب مورد احتیاج مردم شهربابک تصفیه خانه این شهرستان به بهره برداری رسید

بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب شهرستان شهربابک

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

طی مراسمی با حضور علی زینی وند استاندار کرمان،تصفیه خانه آب شرب شهرستان شهربابک با ظرفیت 90 لیتر بر ثانیه به بهره برداری رسید تا مردم این شهر از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگاران کرمان، در این مراسم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با اشاره به هزینه 100 میلیارد ریالی ساخت این تصفیه خانه گفت: برای اجرای تصفیه خانه شهربابک از شرکت های دانش بنیان به منظور افزایش کیفیت آب بهره گرفته شده است.

محمد طاهری اضافه کرد: خشکسالی های پیاپی بر کمیّت و کیفیت آب در استان کرمان تاثیر گذاشته است و با استفاده از فناوری های دانش بنیان، تصفیه خانه های آب در کوهبنان، کیانشهر، ریحانشهر، بردسیر، دشتکار، جوزم، جیرفت، فهرج راه اندازی شده اند که فلزات سنگین موجود در آب را به حد استاندارد می رساند.

وی همچنین به اجرای پروژه عظیم انتقال آب به روستاهای دهج و جوزم در شهربابک اشاره نمود و با بیان اینکه این پروژه بدون ردیف و پیوست قانون بودجه عملیاتی شده است، گفت: 11 هزار مترمکعب مخزن ذخیره، 1500 مترمکعب مخزن بین راهی، 5 ایستگاه پمپاژ و غیره با اعتبار 30 میلیارد تومان در این پروژه هزینه شده است

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 898

به "بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب شهرستان شهربابک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از تصفیه خانه آب شرب شهرستان شهربابک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید