آنالیز آخرین اقدامات مقابله با کرونا در کمیسیون بهداشت

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از آنالیز آخرین اقدامات اجرا شده برای مقابله با کرونا با حضور معاونان وزارت بهداشت اطلاع داد.

آنالیز آخرین اقدامات مقابله با کرونا در کمیسیون بهداشت

محمد پاک مهر در گفت وگو با خبرنگاران در شرح جلسه امروز بعدازظهر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: این جلسه با حضور معاونان وزارت بهداشت و درمان و علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا تهران برای آنالیز آخرین شرایط بیماری کرونا تشکیل شد.

به گفته وی، مسوولان وزارت بهداشت با بیان تنگناها و مسائل پیش رو به ارائه گزارشی درباره راه چارههای مقابله با کرونا پرداختند و در نهایت مقرر شد بعد از تشکیل کمیته هایی برای آنالیز ابعاد مختلف و رصد شرایط کرونا جلسه هم اندیشی با حضور دستگاه های مختلف برای ارائه راه چاره عملی و اجرایی برگزار گردد.

وی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای شناسایی افراد پرخطر و حفاظت و مراقبت از آنها برای مقابله با کرونا گفت که رفتارهای ویروس کرونا متفاوت شده است یکی دیگر از دلایل فوتی های ناشی از کرونا به رفتار لذا باید برای آینده مبارزه با کرونا در حوزه بهداشتی و اجتماعی برنامه ریزهایی داشته باشم.

پاک مهر تاکید نمود: در این جلسه بر لزوم حمایت از کادر درمان تاکید شد چرا که آنها فداکارانه برای حفظ جان مردم کوشش می نمایند و نباید نسبت به آنها بی تفاوت باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 510

به "آنالیز آخرین اقدامات مقابله با کرونا در کمیسیون بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز آخرین اقدامات مقابله با کرونا در کمیسیون بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید