طراحی لوگو: بان کی، مون: چین به تحقق آرمان های سازمان ملل یاری کرد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، دبیرکل سابق سازمان ملل تاکید نمود، چین به تحقق آرمان های سازمان ملل یاری های شایانی نموده است.

طراحی لوگو: بان کی، مون: چین به تحقق آرمان های سازمان ملل یاری کرد

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

بان کی-مون، دبیرکل سابق سازمان ملل اخیرا در مصاحبه ای با خبرگزاری شینهوا به نقش چین در سازمان ملل در 50 سال گذشته اشاره نمود و گفت: بازگرداندن کرسی قانونی جمهوری خلق چین یکی از رویدادهای مهم در تاریخ سازمان ملل بوده است. سازمان ملل با بازگرداندن کرسی چین، به یک سازمان دنیای از نظر ابعاد و محتوا تبدیل شد.

بان کی-مون در جریان 10 سال تصدی اش بر سازمان ملل به اسم دبیرکل این نهاد شاهد وقوع بسیاری از رویدادهای مهم بوده است و توافق آب و هوای پاریس و اهداف توسعه پایدار جزو مهم ترین اتفاقات دنیای بوده اند.

وی گفت: بخشی از این اتفاقات به خاطر رهبری و مشارکت قوی چین تحت ریاست جمهوری شی جینپینگ بوده است. مهم ترین یاری چین، تعهد جدی اش به مبارزه با تغییر اقلیم بوده است. چین نقش مشخص کننده ای را در فرایند مذاکرات توافق پاریس در دسامبر سال 2015 میلادی ایفا کرد. من از مشارکت چین در تسریع فرایند تصویب این توافقنامه قدردانی می کنم.

بان کی-مون با یادآوری ابتکارعمل شی جینپینگ در دعوت از وی و باراک اوباما، رئیس جمهور وقت آمریکا به شهر هانگژو در سپتامبر سال 2016 میلادی، گفت: در جریان این سفر، این دو رهبر سند مربوط به پیوستن به توافق پاریس را به من ارائه کردند.

وی اضافه نمود: این یک رویداد بسیار معنادار بود که دیگر کشورها را هم ترغیب کرد تا دنباله رو چین و آمریکا باشند که همین امر منجر به تصویب توافق پاریس شد. اگر ابتکارعمل شی جینپینگ نبود، ما حتی اکنون هم توافق پاریس در خصوص تغییر اقلیم را نداشتیم.

دبیرکل سابق سازمان ملل توضیح داد: تعهد چین به حذف کربن تا قبل از سال 2060 بعلاوه پیغام ترغیب کننده ای به دیگر کشورها بوده است. چین نه تنها به رسیدن به آرمان های اهداف توسعه هزاره یاری شایانی نموده بلکه نقش مهمی در اجرای این برنامه هم ایفا نموده است.

بان کی-مون با اشاره به دستاوردهای چین در ارتقا سطح زندگی مردم چین و بالا کشیدن آنها از خط فقر، گفت: این رویداد دیگر کشورهای در حال توسعه را هم ترغیب می نماید تا همین کار را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه دنیا با چالش های جدی همانند تغییر اقلیم، پاندمی کرونا و تضعیف چندجانبه گرایی روبرو است، خواهان همکاری های چندجانبه شد و از رهبران دنیا خواست تا در رشد و پرورش چندجانبه گرایی فعال تر باشند.

بان کی-مون گفت: ما یک سیاره، یک نوع بشر و یک آینده مشترک داریم. ما باید برای صلح و رفاه مشترک یک نوع بشر با احترام به یک سیاره و یک آینده کوشش کنیم. در این راستا، ساختن جامعه ای با یک آینده مشترک برای بشریت همان طور که شی جینپینگ پیشنهاد داده، یک موضوع بسیار مهم است.

وی اضافه نمود: پیشنهاد چین برای اینکه سازنده صلح دنیای، مشارکت کننده در توسعه دنیای، مدافع نظم بین المللی و تامین کننده کالاهای عمومی باشد، درست همسو با آرمان های منشور سازمان ملل است. امیدوارم که چین به همکاری نزدیک با سازمان ملل در تبدیل دنیا به مکانی بهتر، امن تر و مرفه تر در آینده ادامه دهد.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1226

به "طراحی لوگو: بان کی، مون: چین به تحقق آرمان های سازمان ملل یاری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو: بان کی، مون: چین به تحقق آرمان های سازمان ملل یاری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید