بانک مسکن چه زمانی پول سهام عدالت را واریز می نماید؟

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، در پی پیگیری های خبرنگاران از بانک و کارگزاری ها در مورد تاخیر در واریز پول سهام متقاضیان فروش سهام عدالت، در این گزارش پاسخ مدیرعامل کارگزاری بانک مسکن برای مشتریان این بانک آورده شده است.

بانک مسکن چه زمانی پول سهام عدالت را واریز می نماید؟

جهت دریافت خدمات درب ورودی ساختمان ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

محمد مهدی بحرالعلوم، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره کارگزاری بانک مسکن در مورد علت تاخیر در واریز پول سهام عدالت به حساب مشتریان گفت: این تاخیر به هیچ یک از بانک ها یا کارگزاری ها ارتباطی ندارد، چون پول فروش سهام عدالت مشتریان در حساب صفر درصد است و هیچ منفعتی از نگهداری وجوه مشتریان نمی برد.

وی اضافه کرد: اطلاعات خیلی از افرادی که در اختیار شرکت سپرده گذاری قرار گرفته اند نقص یا مغایرت دارد، به همین علت نیز با یک تاخیر چند روزه اطلاعات شرکت سپرده گذاری می آید و باید دوباره بانک از مشتریان اطلاعات درست را بگیرد؛ مشکل واریز پول به حساب سهامداران در نقص اطلاعات مشتریان است.

بحرالعلوم در ادامه مطرح نمود: به محض این که اطلاعات هر کسی کامل گردد، واریزی انجام می گردد، همچنین بخشی از مشکل تاخیر در واریزی ها، در ارسال لیست از سوی شرکت سپرده گذاری است، یعنی این مشکل در سمت شرکت سپرده گذاری وجود دارد.

وی در مورد قیمت فروش سهام عدالت مشتریان بانک مسکن گفت: معمولا همه کارگزاری ها با هماهنگی ناظر بازار فروش را انجام می دهند و فروش ها در صف خرید اجرا شده است. ما در بانک مسکن صرفا زمانی که نماد صف خرید بوده عرضه کردیم که بعدا شائبه ای در مورد قیمت فروش ایجاد نگردد. از سوی دیگر چون بازار صعودی بوده هر کس درخواست فروش داده، قطعا در صف فروش رفته است؛ سهامداران از این بابت نگرانی نداشته باشند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 395

به "بانک مسکن چه زمانی پول سهام عدالت را واریز می نماید؟" امتیاز دهید

3 کاربر به "بانک مسکن چه زمانی پول سهام عدالت را واریز می نماید؟" امتیاز داده اند | 3.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانک مسکن چه زمانی پول سهام عدالت را واریز می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید