باشگاه استقلال: مرادی امکان حضور در تمرینات استقلال را ندارد، باشگاه نباید پیگیر کار شخصی بازیکن باشد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، باشگاه استقلال در اطلاعیه ای به اظهارات زکریا مرادی، هافبک جوان تیم فوتبال استقلال واکنش نشان داد.

باشگاه استقلال: مرادی امکان حضور در تمرینات استقلال را ندارد، باشگاه نباید پیگیر کار شخصی بازیکن باشد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه استقلال، بعد از اظهارات اخیر زکریا مرادی، موجی از ابهامات و اخبار نادرست درباره شرایط او به وجود آمد که نکات زیر جهت تنویر افکار عمومی اعلام می شود:

زکریا مرادی مانند سایر بازیکنان جوان استقلال که راهی خدمت مقدس سربازی نشده اند، باید از معافیت تحصیلی استفاده کند، ولی ایشان متاسفانه از دانشگاه محل تحصیل خود اخراج شده اند و دیگر امکان استفاده از معافیت تحصیلی را ندارند.

زمانی که تیم فوتبال استقلال راهی دوحه شد، مشکل او با پادرمیانی حل شد و در اردوی استقلال در قطر هم بارها به او تاکید شد که پیگیر شرایط خود باشد.

بر اساس مستندات موجود، از مهر سال جاری بارها از طرف سرپرست تیم استقلال و مسئول دبیرخانه باشگاه استقلال به مرادی اعلام شده که باید نسبت به معین و تکلیف شرایطش اقدام کند، ولی او به این مهم کاملا بی توجه بوده است.

بدیهی است که هیچ یک از افراد باشگاه استقلال وظیفه ندارند به دنبال کارهای شخصی یک بازیکن باشند.

با توجه به اینکه مرادی به دلیل اخراج از دانشگاه محل تحصیلش باید راهی خدمت سربازی شود، تا زمانی که سازمان نظام وظیفه مجوز فعالیت نامبرده را صادر نکند، امکان حضور او در تیم بزرگسالان استقلال وجود ندارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 708

به "باشگاه استقلال: مرادی امکان حضور در تمرینات استقلال را ندارد، باشگاه نباید پیگیر کار شخصی بازیکن باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه استقلال: مرادی امکان حضور در تمرینات استقلال را ندارد، باشگاه نباید پیگیر کار شخصی بازیکن باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید