اکران فیلم علیرضا بیرانوند در جشنواره فیلم فجر

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، درخشش علیرضا بیرانوند در طول چند سال گذشته این بازیکن را بدل به یکی از ستاره های بزرگ و محبوب فوتبال ایران کرده است. تقریبا همه مردم با داستان زندگی گلر شماره یک تیم ملی آشنا هستند و آن را شنیدند. مردم ایران می دانند که علیرضا برای رسیدن به جایگاه فعلی اش چه سختی هایی کشیده است.

اکران فیلم علیرضا بیرانوند در جشنواره فیلم فجر

چندی قبل مرتضی علی عباس میرزایی یکی از کارگردانان کشورمان شروع به ساختن فیلم سینمایی، زندگی بیرانوند کرد. عوامل فیلم سینمایی زندگی علیرضا بیرانوند با حضور در روستای دارایی خرم آباد، این فیلم را کلید زدند. این مجموعه چندی قبل به روستای دارایی رفتند و با برخی از اهالی مصاحبه کردند تا آرشیوی کامل از زندگی علیرضا جمع کنند.از چند ماه پیش هم فیلمبرداری فیلم زندگی ستاره تیم ملی در نقاط مختلف ایران شروع شده و به نظر می رسد به زودی فیلمبرداری این فیلم به پایان خواهد رسید.خود علیرضا در قسمتی از این فیلم جلوی دوربین رفته ولی بخش زیادی از این فیلم را بدل بیرانوند بازی می کند. قرار است فیلم زندگی علیرضا بیرانوند که بی رو نام دارد، برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش در بیاید. حالا با اعلام فیلم های راه یافته به بخش مسابقه سینمای ایران (سودای سیمرغ) تعیین شد، فیلم زندگی ستاره تیم ملی در این بخش حضور دارد و از طریق هیئت داوران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نکته جالب قرار گرفتن فیلم زندگی بیرانوند در کنار فیلم های افراد مطرح سینمای ایران همچون مسعود کیمیایی، ابراهیم حاتمی کیا، محمد حسین مهدویان و رضا میرکریمی قرار گرفته و با آن ها رقابت می کند. اتفاقی که به طور حتم می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1347

به "اکران فیلم علیرضا بیرانوند در جشنواره فیلم فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکران فیلم علیرضا بیرانوند در جشنواره فیلم فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید