انتشار گزارشی از حمایت های سینما شهر

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، گزارش عملکرد موسسه سینما شهر با اعلام حمایت بلاعوض هفت میلیارد و 500 میلیون ریالی این موسسه از 50 فیلم سینمایی برای اکران آن ها منتشر شد.

انتشار گزارشی از حمایت های سینما شهر

به گزارش خبرنگاران، در راستای سیاست شفاف سازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در چارچوب قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، جزئیات عملکرد اقتصادی موسسه سینما شهر از موسسات تابعه سازمان سینمایی در 9 ماه سال 98 منتشر شد.

در این گزارش اشاره شده است که برای حمایت از آماده سازی و اکران 50 فیلم سینمایی که شامل بعضی فیلم های پرفروش سال جاری از جمله متری شیش و نیم و شبی که ماه کامل شد هم می گردد، 7 میلیارد و 500 میلیون ریال یاری بلاعوض شده است.

همچنین روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، در ادامه تشریح عملکرد این موسسه اعلام نموده است: اطلاعات گزارش عملکرد اقتصادی موسسه سینما شهر بر اساس حمایت از ارتقاء فنی تولیدات سینمایی در حوزه CGI و صدا و ...، حمایت از ساخت سینماهای جدید، حمایت از بازسازی سینماهای قدیمی، یاری به ایجاد سالن استاندارد برای آنالیز کیفیت فنی آثار سینمایی، حمایت از ارتقاء شرایط نمایش سینماهای فعال، یاری به نصب و استقرار سیستم مکانیزه فروش بلیت در سینماها، یاری به تبدیل سالن مجتمع های فرهنگی استان ها به سالن سینما، حمایت از نگهداری و تامین قطعات یدکی، لامپ پروژکتور و ... سینماها، حمایت از احداث پردیس های سینمایی امید در شهرهای فاقد سالن سینما، حمایت از استاندارد سازی و روزآمدسازی تجهیزات مراکز لابراتواری و استودیوهای سینمایی (تسهیلات)، یاری به صیانت از آثار سینمایی، سمعی و بصری و جلوگیری از عرضه غیر مجاز محصولات سمعی و بصری و هزینه های پشتیبانی تنظیم شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 153

به "انتشار گزارشی از حمایت های سینما شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار گزارشی از حمایت های سینما شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید