انتشار دستورالعمل شرکت در آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، تهران (پانا) - دستورالعمل شرکت در سی و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی بالینی پزشکی روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی قرار گرفت.

انتشار دستورالعمل شرکت در آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی

آزمون کتبی سی وهشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی در رشته های مصوب به صورت تمام الکترونیک و یا کاغذی صبح روز پنجشنبه دوم بهمن سال 99 طبق برنامه زمانبندی که متعاقبا اعلام خواهد شد، در مرکز سنجش آموزش پزشکی و دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سطح تهران برگزار می شود.

محل شرکت در آزمون کتبی هر داوطلب از طریق مرکز سنجش آموزش پزشکی معین و اطلاع رسانی می شود. به همین ترتیب حوزه امتحانی هر داوطلب نیز بنا به راهنمای مربوطه در هنگام صدور کارت ورود به آزمون از سوی آن مرکز معین و به اطلاع تمامی داوطلبان خواهد رسید، همچنین مرحله شفاهی آزمون نیز در همان روز به صورت الکترونیکی درهمان محل برگزار می شود.

طبق اعلام وزارت بهداشت؛ در این دوره محدودیت سنی جهت شرکت در آزمون وجود ندارد. انجام مراحل ثبت نام، شرکت در آزمون، پذیرش و شروع به دوره متقاضیان پذیرش در این آزمون مطابق با آئین نامه آموزش دوره های فوق تخصصی خواهد بود.

براساس موضوع 2 هشتادوچهارمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی در این دوره داوطلبان شرکت کننده واجد شرایط در آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی، مجاز به شرکت در آزمون دوره های تکمیلی تخصصی فلوشیپ آینده نخواهند بود.

آن دسته از متقاضیانی که به عنوان ماده یک قانون نحوه تامین هیأت علمی مشغول انجام خدمت وظیفه در دانشگاههای علوم پزشکی کشور هستند در صورت موافقت دانشگاه محل خدمت و ارائه گواهی مبنی بر این که تا تاریخ 31 شهریورماه سال بعد معادل مدت خدمت وظیفه عمومی مصوب ستاد فرماندهی کل نیروهای مسلح را دو سال از شروع به خدمت وظیفه عمومی خواهند گذراند، می توانند با ارائه گواهی از سوی مرکز امور هیات علمی به طور مشروط در آزمون شرکت کنند و در صورت قبولی و نداشتن منع قانونی از نظر سازمان وظیفه عمومی ناجا، طبق مقررات شروع به آموزش کنند.

داوطلبان واجد شرایط از امروز 7 تا 12 دی ماه می توانند با مراجعه به سایت اینترنتوی ir.sanjeshp://http و با توجه به رشته تخصصی پیشنیاز و در نظر دریافت شرایط شرکت در آزمون عضو هیأت علمی، آزاد، بومی و یا رزمنده صرفا یکی از رشته های فوقتخصصی را انتخاب و براساس مفاد راهنما ثبت نام کنند.

داوطلبان حایز رتبه های برتر آزمون دانشنامه تخصصی در رشته های پیش نیاز در سال تحصیلی 1400 کوه مشمول خدمت وظیفه عمومی هستند، باید مراتب را در فرم ثبت نام اینترنتی اعلام کنند.

ثبت نام بیش از یک بار مجاز نبوده و باعث حذف داوطلب خواهد شد، پس از ثبت نام و انتخاب رشته، تغییر رشته به هیچ عنوان مجاز نیست.

کارت ورود به جلسه آزمون فوق در روزهای سه شنبه و سهشنبه مورخ30 دی و چهارشنبه اول بهمن از طریق سایت اینترنتی مرکز سنجش اموزش پزشکی قابل دریافت است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 796

به "انتشار دستورالعمل شرکت در آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار دستورالعمل شرکت در آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید