انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون ارشد دانشگاه آزاد شروع شد

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، مهلت انتخاب رشته های دانشگاه آزاد برای داوطلبان پذیرفته شده در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 شروع شد.

انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون ارشد دانشگاه آزاد شروع شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، مرکزسنجش،پذیرش وفارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت آن دسته ازداوطلبان شرکت کننده درآزمون کارشناسی ارشد سال 99 که براساس کارنامه صادره ازسوی سازمان سنجش آموزش کشورمجاز به انتخاب رشته شده اند و علاقه مند به انتخاب رشته/محل های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی می باشند می توانند با استفاده از کددسترسی انتخاب رشته مندرج درذیل کارنامه سازمان سنجش از امروز یکشنبه 16 شهریور لغایت ساعت 24 روزسه شنبه 25 شهریورماه بامراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکزسنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرسwww.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته بر روی سامانه فوق در دسترس داوطلبان قرار گرفته شده است به متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی توصیه می گردد قبل از انتخاب رشته نسبت به مطالعه دفترچه راهنما اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 587

به "انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون ارشد دانشگاه آزاد شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب رشته پذیرفته شدگان آزمون ارشد دانشگاه آزاد شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید