احتمال بررسی همزمان لایحه بودجه در مجلس و شورای نگهبان

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1400، با بیان اینکه بررسی بودجه سال آینده در دستور این هفته مجلس قرار خواهد گرفت از احتمال بررسی همزمان بخش های بودجه در مجلس و شورای نگهبان خبرداد.

احتمال بررسی همزمان لایحه بودجه در مجلس و شورای نگهبان

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش صداوسیما، رحیم زارع با اشاره به آخرین خبر ها و پیام هایی که از دولت به مجلس درباره بودجه 1400 ارسال شده است گفت: اصلاحات جزئی در بودجه 1400 اجرا شده است و منتظر ارسال آن از سوی دولت به مجلس هستیم و این هفته در روز های یکشنبه یا دوشنبه در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

وی درباره فرایند بررسی بودجه گفت: در صورتی که بودجه اصلاحی از سوی دولت ارسال شود اگر در برخی موضوعات آن نیاز به اصلاحاتی باشد در کمیسیون تلفیق اصلاحات انجام و سپس به صحن علنی ارجاع خواهد شد و موافقان و مخالفان نظرات خود را بیان می کنند و در نهایت رای گیری انجام می شود.

کننده مردم آباده در مجلس شرح داد: اگر هم بودجه چند دوازدهم از سوی دولت ارسال شود مستقیم به صحن علنی خواهد رفت.

زارع افزود: با برنامه ریزی و در چند نوبت می توانیم بودجه را تا پایان سال و قبل از عید مصوب کنیم و به منظور تسریع در کار احتمال دارد مصوبات بودجه به صورت بخش بخش به شورای نگهبان ارسال شود و به شکل همزمان و موازی با این شورا، بودجه را بررسی کنیم تا بودجه کامل شده را تحویل دولت دهیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 اسفند 1399 بروزرسانی: 27 اسفند 1399 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 885

به "احتمال بررسی همزمان لایحه بودجه در مجلس و شورای نگهبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال بررسی همزمان لایحه بودجه در مجلس و شورای نگهبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید