مرغ کی روش یک پا دارد؛ پاسخ منفی به دو مربی مطرح!

به گزارش وبلاگ 8 شارژ، به جای جواد نکونام دو مربی دیگر به کارلوس کی روش پیشنهاد شد، اما سرمربی تیم ملی به هیچ یک از این پیشنهادات پاسخ مثبت نداد.

مرغ کی روش یک پا دارد؛ پاسخ منفی به دو مربی مطرح!

جواد نکونام به علت تعهد به باشگاه فولاد به فدراسیون فوتبال اعلام نموده نمی تواند دستیار کارلوس کی روش گردد و البته از سرمربی تیم ملی هم تشکر کرد. کارلوس کی روش در واکنش به این اتفاق گفته با همین کادر به جام جهانی خواهد رفت و حاضر نیست با مربی ایرانی دیگری کار کند.

علیرضا منصوریان و مسعود شجاعی دو مربی ای هستند که از سوی بعضی از اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال به کارلوس کی روش پیشنهاد شدند، اما سرمربی تیم ملی گفت نمی تواند در کادر فنی تیم ملی به جای جواد نکونام پذیرای مربی دیگری باشد.

کارلوس کی روش برای این تصمیم ادله منطقی خود را دارد. او می گوید تا جام جهانی فرصت کوتاهی به جای مانده و اگر قرار به حضور یک مربی ایرانی در کادر فنی تیم ملی باشد، باید مربی ای به کادر فنی تیم ملی ملحق گردد که آن ها رابطه خوبی با هم داشته باشند و به نوعی از هم شناخت کافی داشته باشند. به همین دلیل حضور مربی ایرانی در کادر فنی تیم ملی منتفی شد و تیم ملی با همین کادر راهی جام جهانی خواهد شد.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 18 مهر 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1401 گردآورنده: 8sharj.ir شناسه مطلب: 1535

به "مرغ کی روش یک پا دارد؛ پاسخ منفی به دو مربی مطرح!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرغ کی روش یک پا دارد؛ پاسخ منفی به دو مربی مطرح!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید